Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Sabtu, 14 September 2013

Lepas rindu setelah 6 tahun tak jumpa...

Alhamdulillah dapat jua saya melepas rindu pd classmate saya ni setelah hampir 6 tahun tak jumpa... bila saya dapat mesej dan call dari classmate saya ni pd hari isnin lalu, menjemput saya hadir kenduri doa selamat dirumahnya pd hari ini sabtu 15 september.. saya terus jer nak pergi sbb dah tak jumpa.. dia buat doas selamat utk suaminya yg dah sihat dari sakit....
Mastura nama classmate saya ni ;)

siap suruh bawa mak saya lagi sbb kami memang kwn karib mak saya dan mak dia pun boleh mesra sbgi kawan juga...


5 ulasan:

  1. mmg seronok dapat jumpa kawan lama,,,macam2 nak diceritakan...

    BalasPadam
  2. best nyer dapat jumpa kawan lama... saya pun sama, kalau berkawan mmg dgn mak2 sekali kami berkawan... hihihi

    BalasPadam
  3. Seronoknya Kak dpt jumpa kawan lama..
    susah nak jumpa kengkawan skrg ni kan, masing2 sibuk..:)

    BalasPadam
  4. Memang syok bila berjumpa kawan lamakan CH.... seronoknya sebab dekat dengan rumah senang nak jumpa!

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)