Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 25 September 2013

WW :Sedapnya tengok Abah makan durian ^_____^






p/s Hari ahad lepas kak ateh saya bawa sebakul durian.. beriye abah saya makan sebabnya sebelum ini abah memang tak suka durian, mak pun hairan selalunya mak yg raja durian... abah kata sedap pulak tengok korang makan...




17 ulasan:

  1. sedapnya... terus teringat bapak kat kampung....hu hu hu. raya haji nnti baru dapat balik kg.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Masa ada ayah ni lah kita kena Selalu jengok Dan rindu pd ayah kan kak rose ;)

      Padam
  2. bestnya masih ada ayah. ambil kebaikan drpnya, doakannya. Sedapnya durian...dusun sy dah lepas musim raya hari tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah fazian, Allah masih pinjamkan utk akak ;)
      Ini. durian pahang fazian, kakak akak beli boron Di sana....

      Padam
  3. memang teringat kat bapak sendiri.. tapi bapak kita tak makan banyak durianni sebab jaga kesihatan... tapi kalau dulu2 memang hantu durian...

    BalasPadam
    Balasan
    1. akak pun hairan zila, abah akak mkn durian beriye... Selalu tak nak.. mak akak kata tak pe sekali sekala ;)

      Padam
  4. iskkkk ada yg blk ni cari durian ni he3

    BalasPadam
  5. alhamdulillah masih ada abah lagi....
    kakain abah dah lama pergi..kadang2 terasa rindu sangat2 bila teringat saat abah masih ada...

    BalasPadam
  6. sedapnya durian... sedap lagi dimakan bersama keluarga...

    BalasPadam
  7. Ini yg tak boleh tahan ni yati...durian dkt kampung saya baru dok berbunga..

    BalasPadam
  8. terus rasa nk blk kampung.. mmg byk durian kt kg skrg. abah tun tiap2 hari gi kebun kutip durian.

    BalasPadam
  9. jangan tak tahu musim durian dah nak habis (ya ke)...nur tak beli lagi haa..
    sedapnya durian...

    BalasPadam
  10. Ya allah kak.. sedapnya.. nak kena request jugak nie.. hihi..

    BalasPadam
  11. Ya allah kak.. sedapnya.. nak kena request jugak nie.. hihi..

    BalasPadam
  12. hahaha...Ye la,saya yg tgk pun seronok :)

    BalasPadam
  13. saya yang tengok pun sedappp nya durian kak...
    sini mahal..so jarang beli...
    hari tu balik Melaka..mmg makan bnyk..hehe

    BalasPadam
  14. Berapa tahun umurnya tu CH...
    mana boleh tahan asyik tengok anak cucu makan je hehe...atok pun teringin

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)