Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 4 September 2013

WW # TERUJA NABIL JUMPA LAMBOGHINI ^_____^

Jom bergambar dulu mama



Nabil tengah pandang tuan punya kereta ni ... siap offer Nabil naik kereta ni lagi...
"Adik nak masuk ke" Ajak adik tu... Nabil malu lah pulak...

p/s Adik ni singgah solat di surau kami selalu tunggu kakak Najeeha habis kelas, warak jer, muka bersih...murah senyuman.. sampai nabil kata "Besar nanti Nabil nak beli kereta ni, macam abang tu.." pastu saya jawab" Nabil pun kena jadi abang tu warak jer... muka putih bersih" 

8 ulasan:

  1. bestnya jadi org kaya yg x sombong & ingat Allah.

    BalasPadam
  2. Aduhai anak soleh siapalah agaknya tu Yati.
    Nabil bukan terpikat kereta aje tapi juga abang tu ye..

    BalasPadam
  3. kagumnyaaa dengan orang2 mcm tu..lain kali leh la nabil naik pulak.. : )

    BalasPadam
  4. Alhmdlh... bagus empunya kereta siap offer lagi...

    BalasPadam
  5. memang teruja...
    bagus kecil-kecil dah pasang impian...

    BalasPadam
  6. Bagusnya empunya kereta ni.. Kaya tapi tak sombong..
    Nabil teruja lah ya...:)

    BalasPadam
  7. Alhamdulillah...suka saya dgr, pemiliknya org beriman.

    BalasPadam
  8. Alahai sukanya ada budak bujang warak dan kaya singgah surau solat...admirekan kan CH hehe

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)