Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 5 Ogos 2015

WW :: Nak Buka Puasa dgn IKAN KELI GORENG SAMBAL SERAI.. Request En Suami *___^

Assalamualaikum kekawan..
Semoga kita semua berada dalam rahmat Ilahi dan diberikan kesihatan yg baik..



p/s Menu buka puasa hari Isnin.. Alhamdulillah dah raya semalam.. kekawan dah habis puasa enam ke :)

15 ulasan:

  1. Assalamualaikum..selamat pagi...
    Nieyl singgah di sini =)
    nieyl klu masak mmg susah sikit ikan keli nie..
    klu makan mmg suka...

    BalasPadam
  2. mesti sedap nie.......ank2 nza pun suka makan ikan keli......TQSM 4 sharing.

    BalasPadam
  3. sedap nampaknya tu kak. tp saya ni tak makan ikan keli hehehe

    BalasPadam
  4. saya tak mula pun lagi puasa 6.. bestnya nampak ikan tu..

    BalasPadam
  5. As salam
    suka keli...
    tggl 2 hri yati...tup ABC pulak...

    masih sempatkan ucapa selamat hari raya bt yati n family

    BalasPadam
  6. Aku hari yg ke3 T...Alhamdulillah dah raya dah yer...Selalunya sama2 buat dgn En. Minang tu..tp dah terpeot lak pulak minggu lepas...

    BalasPadam
  7. Salam singgah :)
    Wahhhh ikan keli ni memang feveret Sha sangat... selalu buat masak balado je....

    BalasPadam
  8. Sedap tu Yati. Apa lagi tengah lapar kan:)
    Alhamdulillah kakak hari ke 3 dah mula jadi cepat sikit habis. Apa lagi jaga org sakit baik kita puasa senang.

    BalasPadam
  9. ni lah antara lauk feveret saya kalau gi kedai makan...haha

    BalasPadam
  10. assalam yatie ,sedap ikan keli masak begini kan...

    BalasPadam
  11. sdp nih kak... dana suke btl ikan keli tp tak penah msk ikan keli..
    tkt nk siang n tkt goreng kang meletup2 hehehe

    BalasPadam
  12. Husband x mkn ikan keli, so mmg xpernah masak ler cam tu ... Klu teringin sgt, beli jer kat kedai ...

    BalasPadam
  13. sedapnya keli tu.. lagi kalau pedas..
    em baru dapat 3 hari.. banyak na open house..

    BalasPadam
  14. alaa..bahan2 yg di kongsi ni x jelas sgt tulisan nya

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)