Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Sabtu, 3 September 2016

RESEPI BENGKANG ROTI PANDAN MUDAH πŸ˜†πŸ˜Š

Assalamualaikum kekawan..
Semoga kita semua berada dalam rahmat Allah dan dikurniakan kesihatan yg baik jua hendaknya..
Salam hari sabtu.. buat apa minum petang ni... tadi dok melayari FB tertengok pulak Bengkang Roti Pandan ni.. nampak sedap.. save kat sini dulu.. nanti petang kita buat ye ;) πŸ˜†πŸ˜Š
Menu mkn ptg..
bengkang roti pandan..

Bahan2:
Telur 3 biji*
Susu sejat setngah tin..*
Air pandan 1 cawan*
Susu pekat setngah cwn*
Esen vanila 1 penutup*
sedikit Pewarna hijau *
Tepung gandum suku cwn*
Roti 10 keping
Kismis agak2

Cara2:
Blander bahagian bertanda * hingga sebati.. tuang dlm pemangang ajaib dan gunting roti.. tabur kismis.. bakar 30 mnt api pelahan..

Kredit FB : Aisyah Yahaya

7 ulasan:

  1. WAH BOLEH BUAT UTK MINUM PTG NI YATI NMPK SEDAP TU...

    BalasPadam
  2. wow.. minum petang yang sedap ni..banyak gak roti putih digunakan tu ya CH

    BalasPadam
  3. Wah menarik jugak ni....tp sedap ke CH? Mesti rasa mcm puding roti ek!
    Weyh...tengah seram ke? Relax arrr

    BalasPadam
  4. biasa nak buat bingka macam susah jer. guna pemanggang ni macam senang pulak caranya ye.

    BalasPadam
  5. alamak ni sedapnyaaa.. huurm.. balik cuti kalo rajin nak buatla. tapi CT slalu brangan lebih buat tak pun =P

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)