Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Ahad, 8 Mei 2016

SURAH YG BOLEH DIAMALKAN KETIKA HAMIL

Assalamualaikum kekawan..
Semoga kita semua berada dalam rahmat Ilahi dan dikurniakan kesihatan yg baik jua hendaknya..






Harap dapat membantu adik2 yg tengah preggy tu.. ahkak ni dah kilauan emas.. dah tak ada pengeluaran hihihi..
Senang kata dah tutup kilang kih kih kih..
Dulu2 masa akak preggy akak amalkan surah2 diatas yg paling akak rajin buat surah maryam tu.. biar mudah bersalin.. hendaknya anak pertama.. takut sangat2.. Alhamdulillah Allah permudahkan kelahiran mereka..

Sumber gambar : Facebook

7 ulasan:

  1. Haha.. ayat kilauan emas tu sama je mcm Okje selalu cakap. Ayat2 yang bagus tuk diamalkan ni ya.. moga kepada semua yg tgh mengandung tu dlm keadaan sihat2 shaja dan juga bersalinkan bayi yg comel,sihat dna bakal jd anak soleh solehah.

    BalasPadam
  2. BAGUS UTK MRK YG MSH PRODUKTIF NI YATI...

    BalasPadam
  3. hahaha kan P kita ni dah pencen lama dahhhhhhhh yatie oii

    BalasPadam
  4. kilauan emas tu comel kak...heheheeh

    tq for sharing kak...mane tau pembenihan awan menjadi bulan nie, leh copy n amalkan petua2 yg akak share nie....dulu2 ade gak simpan mase peknen anak2 yg lain...

    BalasPadam
  5. masa peknen kejap tuh emak pun ada pesan surah2 yg bagus diamalkan... tp yelah takde jeki kn.... tp ttp cube amalkan surah2 yg di suruh terutama alfatihah ngn surah yusuf... surah lain tak dan nk amalkan heheheh

    BalasPadam
  6. Hihi.....apa salahnya tambah seorang dua lagi CH. Boleh lagi tu....Baru kilauan emas, belum kilaun permata lagi hahaha.....

    Dulu kita selalu baca Surah Maryam, Lokman dengan Yusuf...alhamdulilah senang beranak, ikut tingkap je, tak payah nak rasa sakit beranak hihi

    BalasPadam
  7. Walaupun saya belum nikah tapi info ini sangat bermanfaat sekali untuk saya, makasih mbak :D

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)