Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Sabtu, 28 Mei 2016

ANAK KENA DEMAM CAMPAK.. Apa Penawarnya..











Sumber : Facebook

9 ulasan:

  1. TKSY YATI PERKONGSIANNYA RAMA YG XTAU NI...

    BalasPadam
  2. Terima kasih atas pengkongsiaan ini yati...

    BalasPadam
  3. Arwah mak saya dulu tak benarkan mandi sepanjang kena chicken pox tu... katanya nanti lagi merebak. Saya kena chicken pox dah besar dah. waktu umur 23 tahun. Penuh satu badan sampai bawah tapak-tapak kaki penuh. Bila pijak ke lantai mcm terdengar2 chicken pox tu meletup-letup pecah... eee geli betul... meraung2 saya tak tahan... nak mandi dan mintak arwah abah belikan air detol dan tolong sentalkan kat badan saya.

    BalasPadam
  4. ibubapa mmg selalu panic bila anak2 kena chicken pox
    tapi sebenarnya biasa je pun kan
    cuma dek timbul benda tu kita jadi tak keruan haha

    BalasPadam
  5. akak sapu calamine lotion utk memberi rasa nyaman bila anak2 terkena campak atau naik ruam2 kat badan..

    BalasPadam
  6. Baru anak demam, saya dah panik. Kalau demam campak tak tahulah macamana keadaan emak mereka ni.

    Setakat ni, kedua-dua anak saya belum pernah kena. Cuak juga ni.

    BalasPadam
  7. Chicken pox ni kan CH. Ikut pemahaman mak campak ni yg bintik merah tu kan.. .

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)