Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Jumaat, 31 Januari 2014

MENCINTAI SESEORANG DENGAN SEIKHLAS HATI .....

Assalamualaikum kekawan.. moga sihat dan ceria selalu :)

Hari Jumaat yg berakah... selamat bercuti semua... tentu ada yg balik kampung kan bila cuti panjang ni... saya pun balik rumah mak di Kuang.. ada gotong royong bersih rumah mak bila cuti panjang macam ni dan berkumpul ramai-ramai adik beradik ni....

Bila dah berkumpul di semakin erat rasa kasih sayang adik beradik tu kan... 



6 ulasan:

  1. salam jumaat yatie..:)
    time cuti macam nilah kita semua dapat luangkan masa yg berkualiti pada ibu bapa dan juga keluarga..setidak-tidaknya melakukan satu aktiviti yg dapat mengeratkan lagi kasih sayang pada keluarga yg lama tak bersua..:)

    BalasPadam
  2. assalam..ye betul..bila sesekali berjumpa adik beradik memang terasa sgt2..apa nk buat bila dah makin dewasa ni smua makin sibuk hal sendiri

    BalasPadam
  3. Sesekali berkumpul gotong royong ...buat kerja bersama ...masak bersama...makam beramai2...setonoknye...

    BalasPadam
  4. Salam kak... seronok rasa nya bila balik kg... apatah lg klu berkumpul dgn adik2 beradik.. :)

    BalasPadam
  5. saya tak kemana..di rumah mak mertua aje..smbut hari lahir beliau..

    aduhh...betul terasa pedihnya kalau hati disakiti...

    BalasPadam
  6. amboi CH bermadah pujangga nampaknya hehe

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)