Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Isnin, 24 Mac 2014

CUTI SEKOLAH KE MANA TU ..... ^___^

Assalamualaikum kekawan... moga sihat dan ceria selalu :)

Bila cuti sekolah ni .. tentu ibu bapa sibuk untuk menguruskan anak-anak bercuti kan... Bagi saya bila cuti sekolah disinilah saya tempatkan mereka iaitu di Program Daurah Masjid Negeri Shah Alam.. Banyak aktiviti yg diadakan seperti praktik solat berkesan... dan juga ada motivasi yg diberikan... untuk program 4 hari ni RM50 seorang dikenakan... program sampai hari khamis jer... hari jumaat tiada sebab masjid digunakan untuk solat jumaat.. jadi hari jumaat ni terpaksalah saya bercuti...

Ini masa sessi pendaftran..bagi pelajar perempuan umur 10-12 tahun di tempat solat wanita.. selepas daftar saya tinggalkan kakak berdua tu situ... lagi pun mereka dah selalu mengikuti program ni..

Selepas tu pergi pulak daftar Nabil ni.. pelajar tahap 1 hingga 3 didlm dewan.." saya kata nabil belajar kat sini ye" pastu sibuk suruh saya tunggu sama.. saya kata "tak boleh lah, mama kena pergi kerja" Alhamdulillah okey.. saya ambil gambar dia cepat2 pastu terus pergi..

Jom jamu mata pulak dengan bunga-bunga yg sedang berkembangan ni disekeling masjid ni... dah macam musim bunga pulak saya rasa... hati pun berbunga riang... :)

Cantikan pokok besar ni berbunga kan.. 

Cuti sekolah ni kekawan semua hantar anak-anak kemana ye ... :)

9 ulasan:

  1. owhhhh kem ni sehari suntuk ke kak? menarik nyer...

    haaaa area kami pon bunga tgh berkembang chantek... rasa mcm d jepun pulak, ala2 sakura gitu...

    BalasPadam
  2. Tak kemana pun aku hantar anak2 T..duk jer lah kat Umah...tgk2 buku sekolah..Best ada program yg berdekatan dgn umah..boleh hantar anak dan terus gi kerja ....

    BalasPadam
  3. bagusnya hantar anak2 kekemcamnie kan cuti sekolaj..taklah membazir ms gitu jer..
    cantik pulak masjid ngan musim bunga tuh..:)

    BalasPadam
  4. bagusnyer dapat pi kem gini...anak saya hanya sempat pi cooti2 jek...mungkin sabtu ahad ni hantar ke kelas membaking diaorang ni minat sangat nak buat cupcake...

    BalasPadam
  5. der yerk.. tiap2 kali cuti sekolah der ker.. nak gak hantar... jalanni sekali ngan ayah dia gi keje... baguih utk anak2 jgk program gini..

    BalasPadam
  6. Pengisian yg baik Yati. Biar anak-anak bertambah baik dlm mengenal solat.
    Anak-anak kakak semua di rumah (dah besar pun). Kerja mengulek novel tak berhenti. Makan pun kena panggil kalau dah ada novel. Budak perempuan biasalah Yati..

    BalasPadam
  7. bagus nyer... kami tak hantar anak ke mana mana pun.. dia ada latihan kat sekolah.. hmmmm...

    BalasPadam
  8. seronok kalau dpt habiskan masa cuti sekolah dgn aktiviti berfaedah..cantik pokok tu!masjid pun..heee

    BalasPadam
  9. noe x hantar mana2 n x g mana2...mak pak nya nk simpan cuti

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)