Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Khamis, 20 Mac 2014

WAHAI SAHABAT YG KU KASIHI.. KU TAHU KAU GEMBIRA DISANA...

Assalamualaikum kekawan...



"Tahniah Najihah bt Nazri atas kejayaan yg cemerlang dalam SPM mendapat  9A .... Acik yati rasa sangat gembira, sebak, terharu... Wahai sahabat ku Allahyarhamah Sanisah Suja... Moga roh mu damai disana dan berbahagia... Allahummarfirlaha warhamha waafiha wa'fuanha.. amin."

Diatas adalah post saya di FB... mengucap tahniah buat anak sahabat yg kukasihi...
Menitis air mata saya, sewaktu menerima mesej dari suami Allahyarhamah Sanisah
 " Alhamdulillah yatie... Najiha dapat straight 9A... 5A+ dan 4 A... " 
Terbayang saya wajah arwah... dan juga anaknya.. tentu anaknya sedih kerana tidak dapat berkongsi kegembiraan ini bersama...
Kata suami arwah "Aku dah 4 hari menahan sebak Ti..." aduh saya yg disini terasa sungguh kesedihan .... apatah lagi mereka sekeluarga....

Tabahlah wahai insan yg disayangi oleh arwah....

15 ulasan:

  1. Alhamdulillah...tumpang gembira. sekurang2nya masih ada anak yg boleh membahagiakan dgn kejayaan. semoga kejayaan akan terus bersama selamanya...Sampaikan salam kpd Najihah...anak yg baik

    BalasPadam
  2. saya jugak sebak membacanya Yati...:(

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah..semoga mereka sekeluarga sentiasa tabah.. :')

    BalasPadam
  4. Kesian si anak..sedihnya kak..moga bahagia ibunya di sana.

    BalasPadam
  5. tahniah.....buat Najihah.......semestinya dia berbahgia di sana insyaallah......

    BalasPadam
  6. kita yang tak kenal langsungpun dah rasa sebakni.. alahai.. tahniah untuk adik Najihah.. moga terus menjadi cemerlang dan menjadi kebanggaan ayah dan ibu....

    BalasPadam
  7. Tahniah untuk anak dan Al Fatihah untuk arwah

    BalasPadam
  8. Tahniah... Yg pg ttp pg kt yg hidup kenalah tabah hadapi... Sedihnya mmg terasa

    BalasPadam
  9. Tahniah buat Najihah.. moga terus berjaya dalam bidang yang akan diambil selepas ini.
    Al-Fatihah buat arwah..

    BalasPadam
  10. Sebak pulak aku T...tahniah buat Najihah...DAn Al-Fatihah buat arwah Sanisah...

    BalasPadam
  11. sebak pulak saya baca entry akak ni..tahniah buat najihah..

    BalasPadam
  12. tahniah pada adik Najihah..
    ya allah kak..sebab jugak tak kala membaca b3 akak ni :(

    BalasPadam
  13. alhamdulillah....Tahniah buat Najihah...semoga Najihah menjadi anak yang solehah..sedih la plak ...

    BalasPadam
  14. Tahniah buat Najihah…
    Boleh faham perasaan Najihah… saya pun kadang2 rasa rindu sgt2 kat arwah ayah… inikan pula kehilangan ibu di usia yg sgt muda….

    BalasPadam
  15. Tahniah Najihah... sebaknya membaca... Moga Najihah terus berjaya di masa hadapan..

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)