JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Jumaat, 19 September 2014

Semakin ALLAH Sayang kepada Seseorang HambaNya, SEMAKIN KUAT UJIAN BUATNYA....

Assalamualaikum kekawan...
Salam Jumaat yg penuh barakah.. semoga kita semua berada dalam rahmat Ilahi..

Saya terima di wall FB , jadi saya kongsikan disini utk renungan kita bersama..








Terima kasih saya pada kekawan yg memberi komen dan

 kekuatan kepada saya semalam.. 

Apabila petang saya dah semakin bermotivasi.. terus redha 

dan muhasabah diri.. semoga 

terus diberi kesabaran dan petunjuk dari Ilahi..



11 ulasan:

  1. Setiap ujian...setiap dugaan itu...tanda Allah syg pd kita....
    Singgah pagi..:)

    BalasPadam
  2. Salam Jumaat Kak..
    InsyaAllah setiap ujian pasti menguatkan kita.. Sabar & tabah kan Kak.... :)

    BalasPadam
  3. kerdilnya kita bukan kerana masalah melanda tapi kesabaran yg dicabar. tapi bila kesabaran menguasai diri dek iman yg dibaja pasti diri terasa lebih redha padaNya.

    BalasPadam
  4. Aku suka ayat2 yg ke 3 tu T..mmg tepat sekali...kita sering sabarkan org lain dgn kata2...bila diri sendiri teruji...sukarnya utk menyebut "SABAR" itu pada diri..sukarnya untk terima "REDHA" itu...

    BalasPadam
  5. Salam Jumaat...

    Allah takkan menduga kita dengan sesuatu yang kita tak mampu hadapi. Mudah untuk meminta orang bersabar tapi memang betul, tak mudah untuk kita menyabarkan diri sendiri...

    BalasPadam
  6. pandanglah setiap ujian dgn fikiran yg positif...andai kita merasakan hidup susah..ada insan lebih susah hidupnya..andai diuji dgn kesakitan..ada insan lain yg dah bertahun2 terbaring kesakitan...senyum...senyum...:)

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)