Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Khamis, 12 Mac 2015

AUTUMN AT MY VILLAGE (^___^)

Assalamulaikum kekawan....
Semoga kita semua berada dalam rahmat Ilahi hendaknya :)

Tajuk entri tak mengalahkan... alah-alah duduk oversea jer kan :)
Ini kisah balik kampung en suami.. masa cuti raya china tempohari tengok cantik pulak daunnya berwarna-warni tu..


Daun-daun mula berguguran.. kata mak dulu masa ni getah banyak keluar, tapi bila musim berpucuk daun tu getah mula kurang...

Langit petang cantik pulak membiru.. Subahanallah.. :)

Anak-anak riang bermain.. berkejar kesana kemari..


Aksi anak-anak kegembiraan.. tersenyum riang meneroka alam sekitar...
Hahaha berangan lah dulu nak merasa autumn di oberci tu kan kekawan.. dah kalau duduk felda tanam pokok getah itu lah yg dipanorama yg dipandangkan :)



11 ulasan:

  1. cantik...lama tak nampak pokok getah...ahahaha....

    BalasPadam
  2. kalau org tak tau mesti ingat kat ovesea tu

    BalasPadam
  3. bole feeling2 dok overseas ni hehe

    BalasPadam
  4. Bkn slalu musim gini kak....x pe la skali skala...:)

    BalasPadam
  5. Tak salah berangan T..Jom T kita pegi umah Milah kat oberci nunnnnn....

    BalasPadam
  6. Panorama terindah di desa....
    Di Alor Setar sekarang musim sakura sedang berbunga, tak sempat ambik gambar lagi....

    BalasPadam
  7. Pokok2 getah pun punya keunikan yg tersendiri... Cantik!

    BalasPadam
  8. cantik!menikmati keindahan pokok getah sambil berangan dok overseas.Terbaik!hehe

    BalasPadam
  9. skerang ni musin daun getah bertukar colour lah ye...kekuningan pulak tu...pastu dari autum terus ke winderl ah kan...nanti tggal ranting je pokok2 getah tu

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)