Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Isnin, 2 Mac 2015

GENG BAS SEKOLAH DAN JADI NENEK... ^___^

Assalamualaikum kekawan..

Semoga kita semua berada dalam rahmat Ilahi dan diberikan kesihatan yang baik...


Ahmad  Rizqi Haqq
Saya terima whatapps dari geng bas sekolah Mastura , tahun lepas saya ada menghadiri majlis perkahwinan anak mereka di entri ini ,yg menjemput untuk hadir aqiqah cucu sulungnya pada hari Sabtu 28 Februari 2015 yg lalu tapi saya tak dapat menghadiri diri kerana ada kursus di tempat kerja.. 

Tentu seronok tengah mengulik cucu kawan sekolah saya ni kan.. ehe.. umur 46tahun dah bergelar nenek kan.. saya pun terkena tempias di panggil nenek oleh kawan saya bila dia whatapps.. "dijemput nenek Yati utk hadir ke kenduri aqiqah ni ye" :D



Mohd Aidi

Sebelum itu Rahmah geng bas sekolah saya ni pun dah menerima cucu juga tapi saya tak pergi ke majlis perkahwinan anaknya itu sebab masa tu loss contact , jadi jumpa semula masa reunion itu hari di entri ni


Jadi Rahmah pun ada menjemput saya utk aqiqah cucu sulung ni , pun saya tak dapat menghadirinya kerana urusan menghantar en suami dengan doktor utk rawatan susulan.

Saya hanya mampu berdoa semoga mereka bahagia bersama cucu masing2 dan seronoklah sekarang mengulik cucu ye :)


12 ulasan:

  1. Aku pun terkena juga tempias "NENEK' ni T....hahahaha...seronok agaknya yer T bila dapat gelaran "NENEK" ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehe bila ko jumpa Adik Tura mesti Suruh cucunya "salam dgn Nenek Aini, Rizqi"

      Padam
  2. org kata kalau anak sulung perempuan..kita cepat dapat pangkat nenek..:)

    BalasPadam
  3. alahaiii comeynya baby..
    zee dah ada dua cucu kak..baru tambah last week..

    BalasPadam
  4. Allahukakbar..comelnye baby..

    BalasPadam
  5. Sekejp je masa.
    Sorg2 org tua pergi tinggalkan kita..plg kat belkng sedar2 kita yg plg tua.
    Untunglah muda2 dh jd nenek, ni rasa dah tua ank x besar2 lg rasa dah letih.

    BalasPadam
  6. comel betul cucu geng bas sekolah akk.tu untungnya kawen muda..anak2 pulak kawen muda.dpt la cucu awal..mak mertua sy umo 42 dah dpt cucu tau.Aimanlah ucu pertamanya..:)

    BalasPadam
  7. comelnya cucu geng yatie tu..putih bersih..

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)