Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Khamis, 19 Mac 2015

ON GOING BERTERUSAN YE.. BOLEH BERSEDEKAH LAGI :)

Assalamualaikum kekawan..
Salam petang yg ceria.. 



Tadi sahaja tengok si Nuffnang ni, dah lama tak bertandang ke sini, sekali tu tengok ...
Alhamdulillah ada 22 yg tengah on going. Terima kasih en nuffnang.. teruslah menari-nari bertandang ke sini.. boleh saya terus bersedekah lagi.. 
Alhamdulillah pengeluaran yg pertama  yang-ditunggu-sudah-tiba.telah selamat saya sedekahkan di Maahad Tahfiz Kelantan, kirim pada adik yg nak balik kampung Kelantan dan masa tu kan Kelantan teruk dilanda banjir.. 


Bila saya tengok apa yg mereka cari, kebanyakan mereka mencari resepi di blog saya yg carca marba ni.. bukan blog masakan saya ni pun.. Alhamdulillah memberi manfaat juga pada kekawan yg mencari resepi yg tak seberapa ni.. purata dalam sehari yg menjengok blog adalah dalam 4000++.
Terima kasih kepada yg sudi bertandang ke blog saya ni ye :)

8 ulasan:

  1. Alhamdulillah rezeki, semoga terus dimurahkan rezeki yer kak...

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah.. rezeki bertingkek.. moga running lama2.. biar kumpul byk2 lg

    Hihi

    BalasPadam
  3. wah, berjujuk jujuk...
    Ramai pengunjung blog akak... Saya 200 sehari pun belum tentu... hahhaha

    BalasPadam
  4. Ramai tu CH sampai 4k.....mmg terbaeklah....
    Yelah betul kata Bijen berjujuk jujuk nampaknya rezeki masyuk hihi...

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)