Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Ahad, 10 Januari 2016

Sanggup Nak Buat Begini Utk Dapat DUIT ... tapi Bahaya Pada NYAWA Orang..

Sesiapa terjumpa buah limau dihway jgn di langgar awas tektik terbaru....


Sumber :: Whatsapp

10 ulasan:

  1. Macam2 taktik digunakan...ermmm..menyusah kan orang je....grrrr

    BalasPadam
  2. Hiss melampau betul,nak dapat untung buat kita semua dalam bahaya...

    BalasPadam
  3. Dimana keberkatan rezekinya. Akan memusnahkan dirinya secara perlahan2

    BalasPadam
  4. Kalau tgh laju tak perasan ni. Ai bahaya nya.. mitak2 kita dijauhkan daripada kejadian yang tidak diingini..

    BalasPadam
  5. saya pon dpt gambo ni semalam kat whatsap...keji je buat keje gini...ni bukan je bole membabitkan kerosakan taya silap2 nyawa pon bole melayang...lena ke tido malam2 kalau perangai kejam gini...

    BalasPadam
  6. Teruk betul lah. Smoga kita semua sentiasa dibawah lindunganNYA.

    BalasPadam
  7. Macam-macam cara orang sekarang ni nak menipu ya, CH. Macam ni pun ada. Teruk betullah. Baru-baru ni, kereta suami saya dua tayar (depan dan belakang) pancit serentak tercucuk paku. Kami tak perasan pun tapi bila malam nak keluar, bunyi tayar lain macam. Bila dilihat, habis dah pancit!

    BalasPadam
  8. Allahu Akbar!
    diorang ni semua da ilang akal ke?
    cari duit cara haram :(

    BalasPadam
  9. macam-macam skrg.. kita kene banyak berhati2 dah.. skrg xsama mcm dulu.

    BalasPadam
  10. Hari tu dapat gak gambar ni kat grup Whatapps

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)