Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Isnin, 18 Januari 2016

Info Berkaitan CUACA PANAS.. saya yg sakit Tiroid kena hati-hati..

Assalamualaikum kekawan..
Semoga kita semua berada dalam rahmat Ilahi dan diberikan kesihatan yg baik hendaknya..
Cuaca sekarang semakin panaskan kekawan.. salah orang yg ber risiko dengan cuaca panas adalah kelenjar tiroid dan berumur 40 tahun keatas.. semoga kita dapat menjaga kesihatan kita ye kekawan..



15 ulasan:

  1. Di JB ni Yati walaupun dikatakan musim panas tapi tiap hari hujan lebat tau. Itu yg kejap panas, kejap sejuk. Harap Yati jagalah lebih kesihatan moga tidak menjejaskan tiroid tu.

    BalasPadam
  2. minum air kosong banyak2.. tapi yg tak tahan tu nanti asek nak ke tandas jer.. huhu

    BalasPadam
  3. huwaaa.. tu la tuh, bersabar je lah.. asik minum dan minum saja sekarang ni... hangat sungguh Allah uji

    BalasPadam
  4. saya dok batuk dh hampir sebulan Yati..minum segala ubat pun tak jalan jugak ..

    BalasPadam
  5. semalam ptg ujan lbt... rasa sejuk sampai ke malam.... mmg skrg panas nya lain mcm...

    moga kita terhindar dari mendpt masalah ngn cuaca panas nih kak

    BalasPadam
  6. Mmg terasa la kak bahang panas tuh..terik sgt..akak take care tau..

    BalasPadam
  7. CUACA PANAS LA NI CUCU2 KECIL KAT RUMAH NMPK KERAP TERBATUK-BATUK.

    BalasPadam
  8. kena minum air kosong bebanyak...di sini dah start hujan, Alhamdulillah..

    BalasPadam
  9. Nama sama, sakit pun sama. Hehe..
    Hiper ke hipo?

    BalasPadam
  10. Terima kasih CH sudi berkongsi info. Sekarang ni memang panas tapi sebelah malam bawa ke pagi, sejuk pulak rasanya. Ke saya seorang aje yang rasa macam ni?

    Saya ni tak boleh sejuk, CH. Kalau sejuk, sakit sendi saya mulalah menyerang. Tapak tangan ni rasa macam kena cucuk-cucuk dengan jarum bila terkena air sejuk. Tapi saya juga seorang yang tak tahan panas! Bila panas melampau macam sekarang ni saya kena sakit kepala dan rasa letih lagi cepat daripada biasa. Faktor umur juga ni rasanya ^_^

    BalasPadam
  11. Hari memang panas berbahang tapi bila petang dah hujan.
    Yatie kena jaga kesihatan minum air kosong byk2.

    BalasPadam
  12. Take care kak... banyakkan minum air.

    BalasPadam
  13. Minum air banyak banyak ye sis. sekarang ni cuaca memang agak tak ok.

    BalasPadam
  14. Syafakillah kak...
    (Eh . Kak ke? ) ;)

    Minum air lemon ngn madu sokmo...
    Kalau ada markisa pun okaybuat minum ye

    BalasPadam
  15. Sy pun dh 40. Alamak takutnya. Dah la kurang minum air ni

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)