Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Sabtu, 9 Januari 2016

POLA TUDUNG BUTERFLY 2 MUKA

Assalamualaikum kekawan..
Semoga kita berada dalam rahmat Ilahi..
Tadi sekodeng FB.. adalah pulak kawan share pola buat tudung ni..
Siapa rajin angkat tangan hehehe.. boleh cuba buat.. saya suruh kak lang jer yg tolong buat ni..




















10 ulasan:

  1. untung orang rajin menjahit.
    macam2 dh boleh buat duit dgn menjahit skrg nih kan~
    Zura Baru nak start. hehehehe

    BalasPadam
  2. Wah menarik ni kak...terima kasih kongsi kak...

    BalasPadam
  3. Tq share kak ntah bila nk menjahit lg saya ni

    BalasPadam
  4. Tq share..
    Harap2 roh rajin kembali menyerang saya.

    BalasPadam
  5. Kak Zai langsung tak pandai menjahit hihi....

    BalasPadam
  6. mcm cerewet lak nak membuatnya tu ...

    BalasPadam
  7. Hahaha! Satu apa pun saya tak faham, CH. Kalau suruh sayalah yang buat, nak baca ni pun makan bertahun baru faham, CH ^_^

    BalasPadam
  8. Butterfly yg macamana pulak ni CH....adoii mcm mcm pesenlah sekarang ni ek....
    Mcm leceh jer nak buatnya tu CH....oh tidak ler mak nak membuatnya hiji

    BalasPadam
  9. Butterfly yg macamana pulak ni CH....adoii mcm mcm pesenlah sekarang ni ek....
    Mcm leceh jer nak buatnya tu CH....oh tidak ler mak nak membuatnya hiji

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)