Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 30 Mac 2016

WW :: Hahaha Yang Mana SATU korang Pernah KENA ..

Salam petang yang ceria kekawan :)




p/s terima dari WA group keluarga bila adik saya post .. korang kena yg mana.. dia tanya.. 
Saya pulak pernah kena yg no.4 tu.. kawan sebelah terduduk hujung telekung hihihi..

14 ulasan:

  1. 1 dan 4. yang 1 memang tersasul saya nak baca. yang 4 terduduk balik dibuatnya.

    BalasPadam
  2. no 4 tu selalu..kadang sampai terpeleot muka dan telekung..hihihihi..

    BalasPadam
  3. NO. 1 & 4 tu kakak rasa biasa sangat kan Yati
    Lagi-lagi kalau di Majdilharam dan Masjid Nabawi sempit - ponggong bertemu ponggong kena pasrah dah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hihihi kalau kat masjidil haram kak selalu termasuk dalam kelubung minah arab tu kak..
      Teringat kawan saya yg sama buat umrah..
      masa solat dia sujud pastu nak duduk tahiyat akhir tengok
      kenapa gelap.. ingat kan aku dah kat dalam kubur ke..kata nya..
      siap doa lagi masukan aku dalam syurga Mu.. tengok2 dalam kelubong minah arab tu.. kami ketawa dengar ceritanya..

      Padam
  4. soya penah alami 1,2 dan 4..hahahah..zaman sekolah asrama mmg selaloo kena yg no.4

    BalasPadam
  5. saya pernah kena no.3 dan 4 tu,angkat kepala dari sujud dah duduk kat bahagian lelaki

    BalasPadam
  6. Yg no4 tu..adusss herot kpla dibuatnya n no 1...pisssttttt..psitttt adosss

    BalasPadam
  7. Ada skli tu kat masjid..nor jrng solat kat masjid.taulah mak cik tu otai kat masjid sbb stiap kli pgi dia ada..tau dia kaki masjid..skli tu solat dkt2 dgn knor..biasalah kan rapat2kn saf tu,skli makcik tak mau rapat dia suruh saya sana sikit..katanya..adosss kta kaki masjid..patutnya ilmu lgi bnyk terdpttt..lgu mana ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hihihi.. memang ada mak cik otai buat macam tu KM..
      Tak nak dia rapat dengan kita..
      Kalau kat masjidilharam sampai senget kita dihimpit minah arab nak rapat kan bahu kan KM..

      Padam
  8. no 2 ngn no 4 biasa kene... lagi2 kalau solat sebelah makcik2 yg no 4 selalu kene... sadis betul...

    tang stokin bau tu pun... ya Allah.... kadang terpikir takkan tuan nyer diri tak bau busuk yek

    BalasPadam
  9. hat no 4 tu selalu terjadikan :)

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)