Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Jumaat, 23 Mei 2014

SELAMAT HARI LAHIR .. NABIL SYAHMI.. :)


Assalamualaikum kekawan.. salam jumaat yg barakah.. :)


Hari ini genap Muhammad Nabil Syahmi berumur 7 tahun.. sekejap jer waktu berlalu.. rasa mama baru sahaja melahirkan Nabil semalam.. Doa mama buat Nabil semoga Nabil menjadi anak yg soleh, menjadi hamba Allah yg taat pada perintahNya dan menjauhi laranganNya...



p/s tak sempat nak buat entry panjang sebab nak pergi bengkel...

31 ulasan:

  1. alhamdulillah.. sanah helwah, nabil :)

    BalasPadam
  2. Selamat hari lahir jugak buat Nabil Shahmi dari auntie JM..jadi anak yg taat pada perintah Allah dan dgr cakap ibu dan ayah ye..Amin

    BalasPadam
  3. Salam Jumaat kak..
    Selamat Hari Lahir abg Nabil.. moga membesar jd anak soleh, menyejuk kan hati ayah & Ibu... menjadi insan berjaya dunia akhirat..amin! :)

    BalasPadam
  4. semoga Nabil Syahmi menjadi anak yg soleh, amin.... selamat hari lahir, dear...

    BalasPadam
  5. selamat hari lahir nabil.jadi anak soleh untuk mama dan papa yer

    BalasPadam
  6. selamat ulang tahun kelahiranmu Nabil..semuga menjadi insan yang soleh..

    BalasPadam
  7. selamat ulang tahun nabil.. semoga menjadi anak yang soleh dan berbakti pada keluarga, agama dan bangsa.. :) aminn..

    BalasPadam
  8. Selamat hari Lahir Nabil...moga jadi ank soleh untuk mama ,keluarga,agama bangsa ....membesar dgn sihat yeaa,,amin...

    BalasPadam
  9. selamat hari lahir nabil.. moga berjaya dunia akhirat

    BalasPadam
  10. happy birthday Muhammad Nabil.
    Moga menjadi anak yang soleh..

    BalasPadam
  11. selamat ulang tahun kelahiran Nabil...smoga sihat slalu dan mnjadi ank yg soleh yer...

    BalasPadam
  12. selamat ulang tahun nabil syahmi. semoga menjadi anak yg soleh ye. amin amin

    BalasPadam
  13. SELAMAT HARI ULANG TAHUN Y KE-7 NABIL..semoga menjadi anak yang soleh

    BalasPadam
  14. Selamat ulangtahun ke 7 Nabil sayang..

    Hensemlah Nabil bila pakai macam ini Yati:)

    BalasPadam
  15. Hensem boy...:-)
    Semoga membesar sbg anak yg soleh..

    BalasPadam
  16. selamat hari lahir nabil..moga jadi anak yg soleh

    BalasPadam
  17. Selamat hari lahir Nabil.
    moga jadik Anak yang soleh..Amin~

    BalasPadam
  18. Selamat Ulang Tahun Kelahiran Yg ke 7 nabil....Teringat masa mama Nabil nak menunaikan Haji dahulu..Nabil masih kecil kan..InsyaAllah Nabil akan jd anak yg soleh T...

    BalasPadam
  19. Selamat Hari Lahir buat Nabil yang comel ni. Sukalah tengok budak-budak pakai cam ni. Comelnya lain macam. Saya nak cubit sikit pipi tu, boleh tak agaknya? *__*

    BalasPadam
  20. Selamat Hari Lahir Nabil...semoga Nabil menjadi anak yang soleh..comelnya Nabil

    BalasPadam
  21. selamat hari lahir Nabil...moga jadi anak yang cemerlang dan menjadi kebanggaan ibubapa kelak

    BalasPadam
  22. selamat hari lahir nabil!semoga membesar jadi anak yg soleh..amin..

    BalasPadam
  23. selamat hari lahir nabil.
    yati..mula2 saya tgk tajuk entri, terkejut sekejap sbb NABIL SYAHMI tu sama dgn nama sepupu saya tp dia enam thn :)

    BalasPadam
  24. Selamat hari lahir buat Nabil… semoga jadi anak soleh, berjaya dunia dan akhirat :)

    BalasPadam
  25. salam

    Hepii Birthday Muhammad Nabil Syahmi !

    BalasPadam
  26. Selamat Hari Lhir Muhammad Nabil Syahmi ...

    BalasPadam
  27. Selamat hari lahir Nabil. Masa lepas ini akan berlalu cepat, hari ini dia 7 tahun, sedar tak sedar nanti dia dah berusia 17 tahun....

    BalasPadam
  28. Selamat hari lahir
    Semoga terus membesar sehat dan jd ank kebanggaan ibubapa
    Jd ank yg soleh.....aamiin

    BalasPadam
  29. Selamat hari Lahir Nabil..... moga makbul doa mama yeh....

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)