Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Jumaat, 12 Ogos 2016

Lawak Petang :: Jom lah jangan STRESS Sangat :D

Salam petang yg ceria..

Siapa yg tak ceria petang jumaat ni kan..
Esok cuti 2 hari.. hendaknya Kak Ton aka MD..
Dah siap handbag kat tangan tu :D
#jangankecamsaya hihihi


Joke utk santai....
.
.
.
*Perbualan suami isteri..*

*Isteri*: abg sebelom kita kawin ,abg selalu bagi saya hadiah.tapi kenapa sekarang abg x pernah nak bagi hadiah..

*Suami* :Awak pernah tak tengok,pemancing bagi umpan pade ikan yang dah kene tangkap?..

*Isteri* : ????😤😤😤😤


*EPISOD 2*

*Perbualan suami isteri.. lagi..*

*Isteri*: abg, sebelum kita kawin abg selalu bawa saya jalan2. tapi kenapa sekarang abg dah x pernah bawa saya ke mane2.. terperuk je kat rumah..

*Suami* : hmm.. awak rasa kita boleh kawin ni sebab ape?

*Isteri* : laa abg ni, mesti la sebab jodoh

*Suami* : haa betul dah la tu.. kan org tua2 kate kalau jodoh tak kemana. so tak payah la ke mane2.. duduk je kat rumah.

*Isteri* :????????????😤😤😤😤

******************************************************

BELIEVE IT OR NOT

1-Ikan parang tidak boleh digunakan untuk menebang pokok.
2-Walau maju macam mana sekali pun Pekan di Pahang tetap akan disebut Pekan.
3-Air sebenarnya tidak boleh dicincang tetapi boleh ditarik,contohnya teh tarik.
4-Satu2 benda tidak hidup dan tidak bernyawa tapi boleh melahirkan adalah surat beranak.
5-Sumbu yg ada pada badak sumbu tidak boleh dicucuh dan menyala.
6-Kawasan yang mempunyai ibu tunggal yang boleh di percayai adalah di Janda Baik.
7-Tempat tertinggi di Malaysia bukannya di Gunung Kinabalu tetapi Kota Tinggi di Johor.
8-Burung tukang tidak boleh di harap untuk membuat rumah.
9-Selipar adalah panggilan yang betul sekiranya objek tersebut memiliki kedua-dua belah kiri dan kanan,penggunaan istilah Dualipar adalah salah dan tidak dibenarkan dalam Kamus Dewan.
10-Kakaktua tidak tahu yg dia sebenarnya saudara yg lebih tua dari adik2nya.
11-Kastam belum lagi menggunakan anjing laut untuk menghidu dan mengesan dadah.
12-Tempat paling kecil di Malaysia ialah Setapak.
13-Kuda laut tidak boleh berlumba. 😄😄😄😄😄😄😄😄😄
Sebab ada 10 perkara yg saya tahu tentang kamu...
😉😉😉😉😍😍😍

1. Kamu pasti sedang baca status ini..

2. Kamu sememangnya manusia..

3. Kamu tidak dapat menyebut huruf ' P' kalau bibir atas dan bibir bawah tidak bersentuhan..

4. Kamu baru saja mencubanya..

6. Kamu sedang tersenyum sendirian..

7. Sampai kamu tidak sedar yg no.5 tidak ada di situ..

8. Kamu baru saja cek no.5..ya memang tidak ada di situ..

9. Kamu ketawa sambil tersenyum...

Kawan kawan kawan kawan kawan kawan kawan kawan kawan kawan kawan kawan kawan kawan kawan kawan kawan kawan kawan kawan kawan

1. Kamu memang malas untuk membaca semua kata "kawan" di atas...

2. Sampai kamu tidak sedar ada perkataan "kawin" diantaranya..

3. Kamu terus mencari perkataan "kawin"  yg memang sebenarnya tidak ada pun di situ...dgn muka serius sambil berkata "tak ada pun"..

4. Kamu pasti sedang ketawa dan tersenyum...sebab kamu baru saja TERKENA.. HAHAHAA😂😂😂

Cuba kamu lihat wajah kamu ke cermin sekarang..
Wajah kamu kelihatan manis dan berseri sekali...

Apa lagi..
Hantar la pada kawan kamu agar mereka pun boleh ketawa seperti kamu...
😄😄😄😄😄😄😄

MEMBUAT ORG SENYUM ITU JUGAKAN SEBAHAGIAN BERSEDEKAH...

Sumber : WhatsApp

10 ulasan:

  1. msti hepi nyer/.... esok lusa blh rehat2 kt umah kak oi

    BalasPadam
  2. happy weekend yatie
    kaknoor pun suka kalau cuti2 ni hahaa

    BalasPadam
  3. Wahhhh.....mentang mentanglah esok cuti bukan main lagi hang buat lawak ptg ptg gini ye CH hihi...

    Nanti bolehlah berteka teki dgn anak ikut hang punya entry ni CH

    BalasPadam
  4. ha..hah..lawak ptg hilng boring

    BalasPadam
  5. Selamat bercuti hujung minggu.
    Hari Isnin jangan olok2 lupa, naik kerja.

    BalasPadam
  6. Walaupun dh pernah terbaca tapi memang menghiburkan kan yatie...seronok baca.

    BalasPadam
  7. Hehe bab jodoh tak kemana tu lawak

    BalasPadam
  8. Sambungan episode:

    Suami: erks.. hari2 masak telur & ayam jer, memang takde ikan yer. Ker ikan mahal sangat
    Isteri: aik... saya kan ikan, hah cepatlah makan... makan

    BalasPadam
  9. Hari ni pun saya dah rasa macam nak dekat aje hujung minggu CH ^_^

    Eh, hari ni baru Selasakan, bukan Rabu?

    Bab isteri ibarat ikan tu ada juga terbaca sebelum ni. Memang kelakar. Takpa, takpalah samakan isteri dengan ikan. Masaklah sendiri kat rumah dah isteri awak tu 'ikan' kan. Ikan mana pandai masak, elok dimakan aje!

    Beria saya baca sampai habis tau CH. Beria jugalah saya terkena. Dan beria-ia saya gelak nih!

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)