Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 10 Ogos 2016

6 KELEBIHAN MANDI SEBELUM SUBUH..😊😍 ^__^

Assalamualaikum kekawan..
Semoga kita semua berada dalam rahmat Ilahi dan dikurniakan kesihatan yg baik jua hendaknya :)








Sumber : Facebook

14 ulasan:

  1. Jarang sangat mandi sebelum Subuh ni CH....... Pagi sangat weyh ....sojukkkkk. Kita selalu mandi sesudah subuh. Sekarang ni kiranya ada kemajuan sikitlah. Kalau dulu dulu waktu Duha baru nak mandi haha....

    BalasPadam
  2. Kakak mandi pagi tak tentu sebab bergantung masa bila siap di dapur. Kalau siap cepat sebelum azan mandi sebelum azanlah. Kalau siap selepas azan, mandi lepas azan gitulah Yati. Tapi sebab sekarang subuh agak lewat memang kakak mandi sebelum subuhlah sebab 5:30 kakak dah siap semua kerja di dapur (siap sahur sekali kalau nak puasa)..

    BalasPadam
  3. kak kalau mandi lepas orang azan subuh kire ok gak kan...sy selalu mandi dalam pukul 6.05 pagi camtu...selalu memang guna air paip je sebab kekadang pepagi dah panas tau melekit2 je bandan...moga dapat la khasiat yg menfaat cam kat atas tu kan...nice sharing kak :)

    BalasPadam
  4. Wah banyak kelebihan amalan mandi pagi hari tu

    BalasPadam
  5. jarang sgt kan..betul la tue
    nak cuba la satu hari

    BalasPadam
  6. Bagi akak yang tak bekerja ni jarang sangat mandi sebelum subuh yatie....bukan pe malas nak berebut bilek air walaupun bilek air ada 2....hihiii alasan.
    Apapun terimakasih share info ni yatie.

    BalasPadam
  7. Bagi akak yang tak bekerja ni jarang sangat mandi sebelum subuh yatie....bukan pe malas nak berebut bilek air walaupun bilek air ada 2....hihiii alasan.
    Apapun terimakasih share info ni yatie.

    BalasPadam
  8. mak dana sejak beberapa bulan nih pun bt amalan gini dia mandi sebelum subuh nun kul 4 pagi dia dh mandi kak... sbb katanya makcik dana mmg dia suke mkn manis2 berminyak tp mak kata dia takde penyakit kencing manis or drh tinggi, makcik tu share amalan dia mandi pagi2 sebelum subuh... bsh kepala sekali katanya ngn air sejuk tuh

    kt kampung mana lah nk ber water heater bagai... dana pun mmg sebelum subuh dh mnd9i sbb nk pi keje awal kan cuma tak basuh rambut... lps ni kene bsh rambut sekali lah kalu mandi pagi2

    BalasPadam
  9. saya mandi pagi ikut keadaan. kadang2 selepas subuh, kalau awal bangun, sebelum subuh dah siap mandi. Kalau hari cuti semedang lepas subuh lah mandinya.

    BalasPadam
  10. banyak kelebihannya..syukran..

    BalasPadam
  11. Saya ada tanya imam tua di surau,
    apa rahsia dia panjang umur, sentiasa cergas dan sihat.
    Katanya, bangun awal dan mandi pagi sebelum solat subuh berjemaah.

    BalasPadam
  12. Lepas ni kena selalu mandi sebelum subuh. Banyak kelebihan dia.

    BalasPadam
  13. Saya memanglah mandi sebelum Subuh. Asal azan Subuh berkumandang, saya dah siap pakai baju CH...

    Tapi Mak tu selalu menyakat saya tau! Apa motif pun tak tahulah!

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)