Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 10 Ogos 2016

Dah Dapat Keputusan...LULUS πŸ˜†πŸ˜Š^___^

Salam petang ceria kekawan ;)

Pagi tadi mesej..
Permohon simpanan shariah anda DILULUSKAN..
Alhamdulillah.. cepat.. pantas sungguh KWSP ni ye..
Dalam masa 24jam dah siap proses. Saya pergi daftar semalam pukul 8.45am.. pagi ni pukul 9.00am dah dapat keputusan.. 
Kiranya kuota belum penuh lagi ye.. 
Jom kekawan pergi daftar bagi yg belum mendaftar.. Jihad Simpanam KWSP kita...

Hainom.. hang dah pegi tukar ke belum.. sama gak dgn Kak Ton.. gi lah daftar ye.. duit kata dalam KWSP tu ratus ribu πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜πŸ˜ :D

17 ulasan:

  1. oh akan dpt msg ye kalo lulus..blum pegi wat lg

    BalasPadam
  2. BAGUS AKAK..pantas pergi tukar....

    tahniah kak..lepas dah seksa pi sesak2 di kwsp heheeheheh

    BalasPadam
  3. bgs... pantas servis walaupun ramai yg bt tukar kr shariah

    BalasPadam
  4. waahhh.. cepatnye proses. tahniah2. Zura belom tukar lagi. belom ade masa nak gi kwsp.

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah..cepat servis depa.
    Good!

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah..cepat servis depa.
    Good!

    BalasPadam
  7. Belum ar.....Alamak!! ni yg jadi cuak ni, sana sini org dah lulus Shariah KWSP. Kita belum pergi lagi pun.....Tak boleh jadi ni.

    BalasPadam
  8. Hahaha, ingatkan tadi puluh ribu, baru nak betulkan 'ratus ribu' ^_^

    Saya belum daftarlah CH. Ada kuota ke? Alamak! Bila masanya ni dapat pergi KWSP! Nak MClah macam ni!

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)