Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 15 Mac 2017

WW :: CONTOH TERBAIK πŸ˜†πŸ˜ŠπŸ’–❤

Sumber : Facebook

14 ulasan:

  1. Aduhhhhh..... banyak banyak gambo tu, bab laki angkat isteri tu mmg paling win Ti.... Tapi nampaknya cuma angan angan mak ajelah... hihi...

    Lengan bini Pak Jilap je dah 10 kg hihi

    BalasPadam
  2. Tak dapat buat semua, dapat sikit2 cam rasul buat pun isteri dah rasa bahagia...kan??

    BalasPadam
  3. Walaupun tak semua dapat diikuti cara nabi,syukur Alhamdulillah jika dia terbaik buat kita isteri2.

    BalasPadam
  4. btl kak.... no 1 tu dh jarang2 buat yg lain2 msh ok lg

    BalasPadam
  5. Pahala dapat..kebahagiaan dan keberkatan pun dapat...

    BalasPadam
  6. Suami banyak nangis dari isteri ni..Hehe
    Rasulullah adalah sebaik-baik akhlak terpuji. Ikut dan amalkan InsyaAllah bahagia rumahtangga

    BalasPadam
  7. Hehe. Gambar no 7 kelakar. Muka suami aduhai. Hihi

    BalasPadam
  8. no 2 tu...x merasa tu main2 ngkat...hihihi...tak terangkat kan

    BalasPadam
  9. no 1 tu tak boleh lagi. nanti anak ketuk2 pintu ekekekeke

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D