Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Jumaat, 22 April 2016

PENAWAR SAKIT GOUT YANG MUDAH...

Salam petang yg ceria kekawan.. :) 😊


Saya berpengalaman 20 tahun mengidap gaut. Saya tak mampu solat dengan sempurna kerana lutut bengkak dan tak boleh dibengkokkan.

Saudara saya beri kapsul Gout dari Amerika..! Saya minum 2 hari, sakitnya cuma berkurang sedikit saja.

Dengan izin Allah swt saya ditemukan  dengan orang Lamongan, umurnya 110 tahun, masih gagah, anaknya yang umur 90 tahun kelihatan lebih tua darinya.

Dia tanya saya, "Sakit apa ya..?"

Saya jawab, "Gout Pak..!"

"Cuba cari sebiji nanas yang masak dan satu batang lobak putih kira-kira 250 gram. Dikisar dan tambah 3 biji buah keras. Jadikan minuman Jus lalu diminum sekaligus..!" Katanya.

"Berapa kali minumnya..?" Tanya saya lagi.

"Sekali saja cukup. Untuk penjagaan yang berterusan minumlah 3 bulan sekali..!" Katanya menegaskan.

Saya buat sebagaimana yang diajarkan. Gout saya dah hilang sama sekali. Sembuh sepenuhnya Alhamdulillah..!

Saya teruskan tiap 3 bulan sekali hingga bertahun-tahun. Ternyata Gout saya dah ucapkan selamat tinggal.

- 1 biji Nenas yang masak
- Lobak putih 250gm
- 3 biji Buah Keras.

⤴ utk kawan2 yg ada masalah Gout

Sumber : WhatsApp

17 ulasan:

  1. bagus nih..bahan2 pun mudah, boleh dikongsi bersama kawan2 yg punya masalah yang sama ni..tq share kak yati

    BalasPadam
  2. Ayah kak Zai selalu mengalami gout. Bolehlah bagi dia jus ini untuk diamalkan. Terima kasih yati.

    BalasPadam
  3. Ayah kak Zai selalu mengalami gout. Bolehlah bagi dia jus ini untuk diamalkan. Terima kasih yati.

    BalasPadam
  4. mula2 baca terkejut saya,
    ingatkan kak yati ada sakit gout..

    nanti sapa2 sahabat/sedara saya yg ada gout
    boleh share resepi ni, senang sgt bhn nye
    thanks kak

    BalasPadam
  5. terima kasih atas perkongsian..abang ipar saya sakit gout teruk. saya dah panjangkan pada biras.

    BalasPadam
  6. TKSH PERKONGSIANNYA SGT MEMBANTU YG HADAPI GOUT NI

    BalasPadam
  7. petua yang bagus CH, penyakit gout ni makin ramai pengidapnya kan sekarang.

    BalasPadam
  8. Arwah mak akak dulu penghidap gout....kalau lah akak tau masa tu dah tentu akak buat kan...

    BalasPadam
  9. Tq info menarik ni.....pakcik sblh suami ada gout..nti knor habak dia....

    BalasPadam
  10. Tq info menarik ni.....pakcik sblh suami ada gout..nti knor habak dia....

    BalasPadam
  11. camna erks rasa lobak putih mentah.. kalau masak tuh biasanya say rendam air garam dulu sbb ada rasa pahit2 skit

    BalasPadam
  12. Kalau ada yg sakit gaot baca petua ni mesti suka CH... Kita tak pernah tau pun sebelum ni. Kadang kadang tu sebab tak ambik kisah sangat sebab tak kena kan....
    Gitulah manusia...huhu


    BalasPadam
  13. Kalau ada yg sakit gaot baca petua ni mesti suka CH... Kita tak pernah tau pun sebelum ni. Kadang kadang tu sebab tak ambik kisah sangat sebab tak kena kan....
    Gitulah manusia...huhu


    BalasPadam
  14. Bagus petua ni. Abang saya ada gout. Setiap berapa bulan sekali ambil injection, kalau saya tak silap. Boleh beritahu abang saya tentang ni.

    BalasPadam
  15. Boleh saya tahu buah keras tu buah apa?

    BalasPadam
  16. Jusnya perlu ditapis atau diminum semuanya..

    BalasPadam
  17. Jusnya perlu ditapis atau diminum semuanya..

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)