Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 6 April 2016

WW :: 10 CARA LEBATKAN REZEKI SUAMI ISTERI

Assalamualaikum kekawan..
Semoga kita semua berada dalam rahmat Allah dan dikurniakan kesihatan yg baik..












Sumber : Facebook

p/s Yang nombor 6 tu CH dah kilauan emas hihihi kita buat pulak yg nombor 4 tu selalu ye ~__^
yang lain tu pun elok lah diamalkan juga ;)

14 ulasan:

  1. Bagus, perkongsian yg sgt berguna...

    BalasPadam
  2. baru nk komen yg no 6 tu..erk..hahaha..

    BalasPadam
  3. Yalah yatie no 6 tu manalah termampu lagi dgn kilang dah tutup ni :-)
    Yang lain okje.

    BalasPadam
  4. Kakak kalau boleh dulu nak anak ramai Yati tapi dah Allah bagi 3 sampai sekarang. Lagi satu kakak pergi kerja memang tak salam dgn abang sebab kakak simpan wudhu' utk terus solat dhuha. Jadi kalau salam masa uzur aje:)

    BalasPadam
  5. Samalah mcm kzakie tak salam juga msk suami nk pgi kerja tu..klu nk sambung dhuha kat tmpat kerja..klu dh hbis dhuha ok boleh salam..nak salam juga kut siku..jadilahh itu berlapikk..punyalah mls nak bwuduk kt tmpt kerja...

    BalasPadam
  6. Yelah tuuu...
    No 3 tak mahu rebut ke hihi....malu malu pulak kikiki...
    Time tgh baik bolehlah layan.... tgh gaduh terus tak de mood haha

    BalasPadam
  7. Yelah tuuu...
    No 3 tak mahu rebut ke hihi....malu malu pulak kikiki...
    Time tgh baik bolehlah layan.... tgh gaduh terus tak de mood haha

    BalasPadam
  8. Senang rupanya ya tapi biasalah kita ni, kalau dah dikuasai syaitan, perkara yang senang pun tak mampu nak amalkan ^_^

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)