Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Jumaat, 8 April 2016

Untuk Yang Sentiasa MENUNGGU DAN MERINDUI TARIKH TERMAHAL Untuk Tahun 2016

Assalamualaikum kekawan..
Semoga kita semua berada dalam rahmat Allah dan diberikan kesihatan yg baik jua hendaknya..


InshaAllah selepas maghrib masuklah 1 Rejab, sekejap aje masa berlalu kan.. semoga kita dipanjang kan usia..









Sumber : WhatsApp

12 ulasan:

  1. kejap je masa tu berlalu kan kakak

    BalasPadam
  2. Tarikh-tarikh ini sebenarnya mengingatkan kita ada tanggungjawab terletak pada diri kita. Jgn culas mana yg perlu diperbaiki segera mencari jalannya.

    Sama-sama kita berdoa semoga Allah masih memberi kita peluang utk menemui tarikh-tarikh tersebut dgn kesihatan dan iman yg kukuh kan Yati.

    BalasPadam
  3. tq kak sharing ;)
    cepat bebenau masa berlalu

    BalasPadam
  4. TARIKH YG DINANTI SEMOGA DITEMUI TIBANYA..INSYA ALLAH..TKSH PERKONGSIANNYA IZIN KAK KONGSI YA TQ.

    BalasPadam
  5. terima kasih kak yati atas peringatan....cepat sangat rasanya masa berlalu

    BalasPadam
  6. Terima kasih atas info dan peringatan Yati. Memang tarikh yg dinanti2kan semua umat Islam.

    BalasPadam
  7. Ya Allah...sekejapan nak Ramadhan dah...
    nice sharing kak!

    BalasPadam
  8. Ya Allah...sekejapan nak Ramadhan dah...
    nice sharing kak!

    BalasPadam
  9. tak sedar masa berjalan dgn pantasnya...baru ja rasanya menyambut ramadan 3 beranak th lepas..

    BalasPadam
  10. Kalau kalendar Islam ni selalu aje lupa. Nah, sejak tahun lepas, saya letakkan kalendar Islam ni depan mata. Senang nak rujuk. Lagi senang setiap kali taip entri baru, saya guna kalendar Islam supaya mudah mengingat, maklumlah dah tua, cepat lupa ^_^

    BalasPadam
  11. Terima kasih CH.... hari tu 1 Rejab kat kg. Mmg tidaklah puasa. Hari ni walau dah balik KL mcm malas betul nak puasa. Teruk betullah!Huh...

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)