Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Ahad, 25 Oktober 2015

JOM KITA TANAM TAUGEH SENDIRI..


Assalamualaikum kekawan..
Selamat berhari minggu.. apa nak buat hari ini ye.
Apakata kita cuba tanam taugeh sendiri..
Semenjak joint Kebun Bandar ni.. mulalah semangat nak menanam tu.. tapi tulah kerajinan belum ada..
Jadi kita simpan dulu kat sini .. bila rajin kita buat ye.. :D












6 ulasan:

  1. Apa salahnya mencuba sesuatu yg lebih segar jika menanam sendiri lebih jimat dari membeli kan..?

    BalasPadam
  2. Nampak memang cam senang tapi tu la rajin dgn tak rajin je nak membuatnye....segor sungguh nampak tauge tu putih bersih

    BalasPadam
  3. Kalau tengok panduan memang nampak senang. Tapi kena rajinlah juga. Kalau tak rajin memang tak boleh buat apa. Nasib baik dalam rumah saya takda siapa makan taugeh. Selamat saya daripada kena bercucuktanam taugeh. Ngeh!

    BalasPadam
  4. Tetiba teringat dulu dulu .....mak abah selalu buat taugeh sendiri. Cuma anaknya tak menurun pulak hihi.....

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)