Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 21 Oktober 2015

Asap Jerebu Semakin Kuning... benar ke...

Imej oleh NASA mendapati asap kuning (teramat merbahaya) boleh dilihat dari angkasa.
IPU Palangsuka adalah tertinggi dlm sejarah dunia yg hampir 3k..

Asap kuning dijangka sampai ke Semenanjung lewat Maghrib ini dan Borneo sekitar tengah malam nanti..


10 ulasan:

  1. slmt ptg yatie
    dah terok sngt nmpk nya jerebu tahun ni kan sampai jdi kuning tu mmg tk boleh langsung buat aktiviti luar tu, kita hanya mmpu berdoa je agar Allah tiupkan jerebu ni jauhhh2, kt Brunei tklah terok sngt masih di peringkat sederhana

    BalasPadam
  2. singgah petang
    bahayakan jerebu nie

    BalasPadam
  3. Allahu kak... takut dibuatnya... ya Allah moga bumi Malaysia di lindungi...

    BalasPadam
  4. Tulah sana sini cite pasal debu kuning yg katanya beracun ni CH.....betul ke tidak entahlah.....

    BalasPadam
  5. Memang dah tenat sangat dah ni...

    BalasPadam
  6. Itulah saya argue dengan jiran sebelah. Sikit hari dulu nampak kuning aje pandangan saya ni tapi yalah, pandangan orang rabunkan. Kata jiran saya, jerebu kelabu ^_^ Tapi tahun ni memang sangat teruk ya, CH. Tak tahan bau asap dan sedut asap ni. Kalau bacaan IPU baru sampai 200-300 pun kita dah nak pitam rasanya macamanalah yang di Indonesia tu boleh sampai ribu-ribu lagi bacaannya! Azab macam ni!

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)