Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Sabtu, 24 Oktober 2015

ROTI BAKAR PLANTA BERGULA

Assalamualaikum kekawan..
Buat apa petang sabtu ni.. Jom kita cuba Roti Kering Planta Bergula ini.. nampak sangat sedapkan..
Terima kasih yg berkongsi resepi ni FB..
Apalagi hasil sekodeng di FB lah.. :D




7 ulasan:

  1. senangnya buat..sebelum ni duk beli mahal juga..baik buat sendiri..thanks bg resipi

    BalasPadam
  2. Senang sangat buatnya tapi selalu tau beli je..

    BalasPadam
  3. Senang sangat buatnya tapi selalu tau beli je..

    BalasPadam
  4. Senangnya...blh try buat.jd kudip2 minum ptg

    BalasPadam
  5. Yg buat sendiri camni kompom lagi sedap...selalu kalau beli tu keras sungguh biskutnye

    BalasPadam
  6. Masa kecil-kecil dulu pun kita beli tapi la ni dah lama tak makan. Senang alahai nak membuatnya yerk. Kalau macam ni, esok nak tapau roti bakar planta bergulalah. Jimat kos sarapan pagi!

    BalasPadam
  7. Mmg sukalah okje makan roti kering gula ni masa kecik dulu dulu. Sekarang baru tau rupanya senang jer nak buatnya. Masalahnya sekarang , walau dah tau nak buat, tp tak terbuat pulak haha....Dasar pemalas sungguh

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)