Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Jumaat, 30 Oktober 2015

SEE YOUR MEMORIES ON THIS DAY NOTIFY FB # Rindu Dgn Mak..

Notify FB .. 5 tahun lalu.. pergi Cameroon Highland bersama mak.. aduh rindu betul dgn momentum itu.. masa tu mak badan semangat sangat.. ingat lagi mak masak rendang ayam.. nasi impit.. mee hoon goreng.. kami kesana 2 hari 1 malam ajer.. mak kata tak puas jalan2 kat CH ni.. nanti kita pergi lagi nak.. impian yg tak kesampaian :(
Semoga mak damai dan tenang disana..
Allahummafirlaha warhamha waafihi wafuanha.. amin..









13 ulasan:

  1. Al Fatihah............
    Macam mana kesihatan?
    Hope semuanya ok ya Yati

    BalasPadam
  2. Allahu...sebak nya kak... moga Mak Akak ditempatkan dikalangan org2 yg beriman...
    ** Harap akak dah beransur sihat...

    BalasPadam
  3. al-fatihah buat mak akak..;(

    BalasPadam
  4. Allahurobbi...sayu hati kakaklah Yati
    Mak kini lebih tenang di sana berbanding di CH Yati jgn bimbang. Amin.

    BalasPadam
  5. Sayu pulak hati akak...memori indah untuk di kenang...tapi kini hanya gambar yg mampu di tatap...moga ibu tenang di sana

    BalasPadam
  6. sekurang2 nya ada cerita manis untuk dikenang...
    sebak saya baca..

    BalasPadam
  7. Al Fatihah...sedihnya sebab mak Wa pun dah tak ada..rindu sangat2...

    BalasPadam
  8. semoga Allah mengampuni nya, merahmati nya dan menyayangi nya, semuanya tinggal kenangan kan yatie...

    BalasPadam
  9. Alfatihah utk arwah. Nampak muda ye mak CH.
    Nasiblah ada gambar CH.....Bolehlah lepas rindu kan

    BalasPadam
  10. Alfatihah utk arwah. Nampak muda ye mak CH.
    Nasiblah ada gambar CH.....Bolehlah lepas rindu kan

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)