Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Jumaat, 21 Februari 2014

LAWAK NABIL #1 DIPAGI JUMAAT ^_____^

Assalamualaikum kekawan... Alhamdulillah berjumpa lagi di hari Jumaat yg barakah.... moga sihat & ceria selalu :)


Di pagi jumaat Nabil dah buat orang ketawa dengan lawaknya...

Mama : Nabil pergi cepat pakai baju , boleh solat subuh,apa lagi terbogel-bogel ni. malulah sikit pada malaikat kat kiri kanan Nabil tu ...
Nabil : Tak ape mama, nanti Malaikat tutup mata...
Mama : ????###!!!!! hahaha( ada je jawapan ko Nabil)

Setiap jumaat Maahad Tahfiz Al Quran Wa Qariat ni pakai jubah sebab nak pergi sembahyang jumaat tapi Nabil tak boleh ikut lagi sebab tak sunat lagi hehehe.... Pastu sibuk nak berkhatan... saya janji dengannya cuti sekolah bulan tiga nanti kita sunat ye... :)


10 ulasan:

  1. salam jumaat DH..dtg top up apa yang patut :)

    BalasPadam
  2. alohai cerdik menjawabnya..
    cepat2 sunat ek.

    BalasPadam
  3. Aduh... segaknya Nabil pagi ini. Kalau auntie ada anak perempuan kecik auntie dah tempah jadikan menantu hihi...

    Cepat aje dia jawab tu yg kata otak cerdas Yati:)
    Ada yg khatan masa kecik-kecik umur Nabil ini Yati. Tapi kakak kesianlah tengok. Cuma bagusnya cepat sembuh sebab senang nak jaga dan berpantang.

    BalasPadam
  4. Hensem anak teruna akak ni...hihi...pandai menjawab, buat lawak lgi...hehe
    nanti nak belikan Pa'e jubah jugak...

    BalasPadam
  5. he3 tergelak sorg2 saya dpn pc... bijak bijakkkk

    BalasPadam
  6. hehehe...spontanius dia menjawab T...

    BalasPadam
  7. Pandainya nabil jawab..encem plak tuh...
    Nabil tahfiz kat quran wal qiraat yer...bagus yer tmpt tuh..tgh dok pikir2 tmpt tuk aidan jgk nanti inshaallah.

    BalasPadam
  8. heheh..tutup mata?... comei anak mike yong!

    BalasPadam
  9. comel nya Nabil...cepat2 sunat yer...

    BalasPadam
  10. huhu...amboih...comelnya nabil berjubah cenggini

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)