Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Selasa, 25 Februari 2014

TERIMA KASIH CHEQ SUE..... FM YANG CANTIK TU ^___^

Assalamualaikum kekawan :)
Alhamdulillah... semalam petang tengok dalam peti surat, ada kiriman dari blogger Cheq Sue CERITA TENTANG SEGALANYA  , terima kasih cheq shue bagi hadiah FM ni, ini hadiah atas komen terbanyak di blog beliau... tak sangka banyak pulak komen saya disitu... saya suka pergi blog cheq sue ni kerana beliau suka tulis cerpen, novel pastu masak-masak korean lah... Bila tunggu anak balik sekolah suka layan baca novel cheq sue ni... sekarang tengah dok layan "Cinta @ Aloyah Cafe" penulisan yg penuh santai jer...

Tu dia FM Cameron Highlands dan Vietnam... memang cantik, dah lekat pun di peti ais saya... cheq sue sekarang mengajar di Cameron Highlands... tu suka baca entri di sana...
Terima kasih banyak ye che sue :)

6 ulasan:

  1. ooo...mengajar/tinggal kat CH...bestnya...sejuk hehe

    BalasPadam
  2. wahhhh sampai 2 sekali tu...

    BalasPadam
  3. wahhh... Tahniah kak...cantik FM tu...bertambah lgi lah koleksi kan? hehe

    BalasPadam
  4. Salam ziarah ke sini.. TQ sudi singgah.. Cantik laa FM tuh.. :)

    BalasPadam
  5. baik hati orang yang bagi tu ye..

    BalasPadam
  6. baru sempat datang jenguk, alhamdulillah selamat diterima. risau jugak kot tak sampai. kalau ada rezeki lebih lagi in sha allah boleh share lain kali... ^_^ cinta @ aloyah cafe? saya pun suka!!

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)