Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Isnin, 24 Februari 2014

JALAN-JALAN CARI MAKAN # TWO~ONE GRILL (21 GRILL)

Assalamualaikum kekawan... Alhamdulillah kita bersua lagi ... moga sihat dan ceria :)


Hari sabtu saya balik kerumah mak di Kuang... so malam tu kita pun pergilah jalan-jalan cari makan.. kebetulan Kak Ateh saya pun balik, berjalan lah kami tiga keluarga , Adik saya Ude mencadangkan makan ni 21 Grill ni dekat jer dengan rumah mak saya , dia dah pernah makan disini, sedap katanya...
Sementara menunggu makanan sampai semestinya berposing dulu lah kan... Nabil dengan sepupunya dah lapar sangat tu... muka termenung jer tunggu makanan sampai... :)

Ini makanan yg di oder malam tu... Lamb Grill dan Chiken Chop dan air buah-buahan pilihan tersendiri.. Mak saya cakap memang sedap terasa rempahnya... semua mengatakan sedap sangat... Pastu saya berkenan sangat dengan air yg disediakan didalam botol tu... saya oder air carot susu tu...

Kakak Nabilah semesti lah odernyaLamb Grill tu... saya tumpang rasa dgn Nabilah tu, memang sedap dagingnya lembut saja, segala rempah ratus terasa... eemmm dapnya...

Gambar blur sikit yg diambil oleh Kak Teh saya... suka sangat dia tengok Nabil makan dengan penuh selera... habis satu pinggan Chiken Chop tu dia makan.... sedapnya mama... nanti kita pergi lagi ye...
Kekawan Jalan jalan cari makan ke mana ye hujung minggu semalam :)

13 ulasan:

  1. sedapnya tgk ciken chop tu..hik!hik!...

    BalasPadam
  2. wow...sedap2 nampak Lamb Grill & chicken chop tu kak.. lama dah sy tak makan ni....kena cari nampaknya..hehe... amboi Nabil, semangat dia makan...hihi

    BalasPadam
  3. western food..yummy..kena lagi dengan jus carrot susu..mmg sedap!!

    BalasPadam
  4. wahhhh Nabilah makan lambgrill... jarang anak2 kecil makan lamb... acik lia ni, da tua baru pandai makan lamb tau he3

    BalasPadam
  5. Kat mana ni T....kalau dari umah aku selepas D'Manggis ker...nampak cam sedap jer...dah tu semua adik badik ko ckp sedap..Mak pun ckp sedap..kompom sedap lah ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau dri rumah ko tu selepas D`Manggis Nee... sebelum jalan masuk ke Tasik Biru tu.. Ramai orang Nee, kalau ko nak special sikit ko booking dulu... masa aku gi lepas solat maghrib. Memang sedap Nee, harga pun murah, ayam dgn lamp tu pun besar dagingnya... Pueh hatilah makan.. tempat pun klasik boleh pilih nak bersila ke... atau berangin di luar ke... Best aku rasa... macam nak ulang sekali jer...

      Padam
  6. amboi Nabil makan westren pulak yer ! tengok siap pakai pisau lagi ! kelakar pulak auntie nengoknyer hehe..

    memang kreatif lah restoran ni..menyediakan air dalam bekas yg menarik ( botol ) idea kreatif tu kak..boleh tiru hehe..

    BalasPadam
  7. seronoknya jalan jalan cr makan dengan sepupu2 dorang yer..

    BalasPadam
  8. sedapnye chicken chop, lamb chop..saya pon suka lamb chop (kalau betul2 lembut la)...semalam g makan kat kedai biasa makan, tak bukak pulak..adesss terliur lak..

    BalasPadam
  9. Waahhh... sedapnya Nabil auntie nak jugalah:)
    Seronok betul kalau sesekali kumpul dgn keluarga makan macam ini kan Yati.

    BalasPadam
  10. air dalam botol yg cantik,unik dan menyelerakan...

    BalasPadam
  11. Sesekali pekena western food memang syiokk!! Che Mid tak ke mana semalam, sebab makan berkat orang kawen yang Che Mid jadi emcee..Arabian food style!!

    BalasPadam
  12. wah, ber western food yer…. mmg syok tgk gambar nabil tgh makan tu :)

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)