Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 26 Februari 2014

WW # WHATS YOUR NAME ....? i like your name.... ^___^

Assalamualaikum kekawan.... Alhamdulillah wa syukurillah dengan kurniaan kita bersua lagi... Moga sihat dan ceria :)
Whats your pet name?
My pet name is SHARK....
What Shark....
I like your name cozzzz kau terbaeekkkk....
Hahaha monolog Nabil, saya suka intai hero sorang ni bermain,
pastu cakap sorang-sorang so sweet... buat saya senyum sorang-sorang :D

 Leka sungguh bermain dengan pet nya yg bernama Shark...
dalam banyak-banyak nama itu yg dia suka...
Sebab apa dia suka nama shark sebab dia tengok satu cerita animasi.. saya tak ingat apa cerita tu, mengenai seekor shark tu...

Dia suka main lumba-lumba turtle dia shark ni dengan turtle kak jeeha yg namanya yg feminin gitew Sally auww ehe :)
Semestinya shark dia yg menang ... lari laju pastu badan dah besar dari sally kak jeehha tu...

Puas bermain simpan balik dalam bekasnya...
Duduk diam-diam dalam ni ye...
Nanti kita main lagi...
Nak gi baca buku pulak...
Suka sangat cakap dengan shark dia tu...
Bila tiada geng nak main... kakak gi tuisyen hehehe


11 ulasan:

  1. samalah suka tengok diaorang mengomel sengsorang...
    turtle tapi nama shark yerk..

    BalasPadam
  2. Salam Kak...suka Nabil main dengan Shark tu ya...comell ja tgk..:)

    BalasPadam
  3. Salam ukhuwah juga dr knor..

    comelnya..mcm nak bela jugalah..bg pd anak..mesti diorg suka..terapi,alih sikit pemikiran diorg utk menyayangi makluk lain selain dr manusia itu sendiri....idea..tq

    BalasPadam
  4. Nabil masih kecik lagi Yati memang suka cakap dgn benda yg dimainkan. Anak kakak sekarang hampir 11 tahun pun masih cakap sendiri lagi kalau main sendiri itu yg kakak bimbang... jadi kalau nampak macam tu kakak tegur ajak main dgn mama. Risau juga...

    Tak takut pulak anak-anak dgn turtle ye Yati:)

    BalasPadam
  5. Tak payah Nabil T..anak aku si Yana dah 10 thn tu pun masih ckp2 sorang2 bila main2..nak2 bila dia main cikgu2..aku selalu gak intai2 dia...kemain lagi T..Jd Ustazah garang dia...hahaha...

    BalasPadam
  6. ala..comelnya turtle tu...pandai nabil berbual dengan shark ye..tanda dia sayang & suka binatang..sangat bagus

    BalasPadam
  7. bagus bila anak2 ada pet dia sendiri, mengajar dia erti kasih sayang pada binatang...
    mengajar dia disiplin jugak...

    BalasPadam
  8. oh ada pet comelll....dulu kecik2 pun suka bela kura-kura..sy pun suka dgr budak2 mengomel sorg2...kadang tak terfikir pun apa yg diorg omel kn

    BalasPadam
  9. Assallamualaikum kak Yatie..
    kak, kanak2 besar ni mmg suka berimejinasi kan...Adik Nadz dulu usia cam ni suka cakap sorang2 dpn cermin..hehehe..

    BalasPadam
  10. he3 siap main lumba lari tu... caya lah...

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)