Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Jumaat, 7 Februari 2014

SEHINGGA MENJILAT JARI..... apa yg sedap tu Nabil :)


Apa yg sedap sangat Nabil makan sehingga menjilat jari tu... Nabil  kalau makan roti boom ni suka makan dengan gula... cer tengok gula yg penuh diatas rotinya tu.. 

Bila pergi pasar malam saya suka beli roti boom segeranya ni.. jadi pagi tadi pergi sekolah mereka sarapan dengan roti boom.. habis sekeping sorang.. yang bagusnya adik ni beri kuah nya sekali... kuahnya sedap .. anak-anak suka sangat.. rotinya sentiasa lembut, dalam peket tu ada 12 keping harga RM10 ... saya rasa sangat berbaloi harganya boleh stok 2 hari utk kami sekeluarga...

Kekawan suka ker beli kuih yg segera ni :)

10 ulasan:

  1. saya pun selalu beli roti canai segera..karipap pon..
    sebab tak reti buat pon..huhu

    BalasPadam
  2. senang ja,kan..balik rumah..panaskan ja..kalau ada tetamu tiba2 datang,takde apa nak hidang..leh hidangkan roti ni..

    BalasPadam
  3. rajin juga beli yang segera..macam donut..karipap..sebab mudah bgn pg, goreng je..hehe

    BalasPadam
  4. sy selalu juga beli roti bom ni, tapi kuah nya buat sendiri :)
    samalah citarasa nabil dengan akak sy najiha, makan roti perata atau roti bom pastikan bercecahkan gula hehe..ada chemistry gitew :D

    BalasPadam
  5. sedap betul nampak gayanya tu.. hihi

    BalasPadam
  6. sedap betol cik tengok tu...

    BalasPadam
  7. shuben sy mesti kena ada stok roti canai segera...roti boom kekadang jee kami wat stok...senang, panaskan atas pan, siap...klu buat kari ayam @ daging, xyah mkn ape dah..wat jee lempeng...heheehe..

    BalasPadam
  8. ni sudah baguih senang keje.. anakpun suka lagiler syiok...

    BalasPadam
  9. memang booommmlah..samapai menjilat jariya..tag line KFC ni...

    BalasPadam
  10. lebih suka beli roti canai berkeping2..hehe..niesa xpernah lg beli roti boom..mkn pn xpernah.. ;)

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)