Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Ahad, 13 Disember 2015

10 MAKANAN YG SAMA DENGAN ORGAN MANUSIA

Assalamualaikum kekawan..
Selamat berehat dihujung minggu bersama keluarga tersayang..














6 ulasan:

  1. Mungkin kebetulan itu adalah takdir dan ketentuanNya. Dia yang Maha Tahu mencipta sesuatu dengan segala kelebihannya.
    Nota: Perkataan "SAMS" dalam tajuk entri Yati ini rasanya ada typing error, sepatutnya "SAMA" kot...

    BalasPadam
  2. makan yg berbentuk organ mmg baik utk kshtan organ tertentu...Allah memudahkan kita utk mengenalnya.

    BalasPadam
  3. Subhanallah..alhamdulillah dapr ilmu baru hari ini...terima kasih perkongsian

    BalasPadam
  4. Tq CH atas info.....Dlm banyak banyak tu kita tak pernah makan aprikot tu CH. Belum pernah rasa. Sedap ke? Nak beli mcm mahal jer, terus seram...hihi....

    BalasPadam
  5. MasyaAllah! Kepentingannya pun berkaitan dengan organ yang sama bentuknya. Barulah tahu dari info ni semua, CH!

    Walnut tu kalau mak mertua saya datang, memang berkilo-kilo di bawanya. Kami makan macam makan kacang pagoda! Maklumlah pada mereka walnut tu sama macam kacang tanah kita jerk!

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)