Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 23 Disember 2015

WW :: 8 SEBAB KENAPA PERLU BELA KUCING ^__^

Assalamualaikum kekawan..
Semoga kita semua berada  dalam rahmat Ilahi hendaknya..











14 ulasan:

  1. kt umh mmg ada kucing...anak dara kt umh suka sgt ngan kucing tp mama die takut skit sbb riso kena cakar tp ankdara tu kena cakar pn tk serik2..pernah kucing die mati punya la nangis teresak222

    BalasPadam
  2. Walau kakak ni takut kucing tapi rumah kakak ada kucing anak-anak dgn abang yg bela tapi duduk luar rumah. Makanan mereka aje dah beratus Yati. Tapi kakak masih tak boleh lagilah tak tahu kenapa..

    BalasPadam
  3. soya suke sgt kucing..tapi di sebabkan mak tak suke kucing N en asbeen tak boleh ngan bulu-buluan...tak dapat la bela kucing...tp soya kalo jumpe kucing..soya suke kaco kucing...info baik kak...sy kalo jumpe kucing...sy akan cakap ngan kucing, sebba saya rasa kucng paham dengan apa yg sy cakap...

    BalasPadam
  4. dana suke kucing... aiyan pun suke.. cuma takde keberanian nk jaga kucing kt umah... almaklum diri sndiri bkn nyer rajin sgt nk menjaga kucing tuh...

    BalasPadam
  5. alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kak lieya takut kucing...camnoooooooooooo....kat umah ni husbend ngan dayyan jek suke kucing...lieya ngan anak2 dare mmg penakot...kalo dtg time makan tu sanggup bersila atas kerusi huhuhu

    BalasPadam
  6. Kat rumah kakak ni yatie kucing dah beranak pinak bermula dari bela seekor anak kucing betina...nak dibuang jauh rasa kesian pulak...last2 biar je diluar rumah asal mereka tak kelaparan.

    BalasPadam
  7. Cuma utk orang yg ada resdung / asma / eczema, mmg kena elak bela kucing...:)

    BalasPadam
  8. satu lagi, kucing bantu jauhkan haiwan berbisa

    BalasPadam
  9. suka tgk kucing sy penggeli yang tegar..
    singgah sini

    BalasPadam
  10. Saya bela kucing kerana bila berada dlm rumah hilang tension melihat tingkah laku mereka yg lasak terutama kucing yg masih kecil. Mereka juga loceng pemberi amaran yg bagus, kalau ada binatang berbisa lalu berhampiran rumah mereka akan menderam seperti memberitahu tuannya 'awas..ada binatang berbisa'...

    BalasPadam
  11. assalamualaikum kak...saya done follow yee... :)

    jemput join segmen ni ye kak :)

    Join List Belog Best
    http://www.yayacendana.com/2015/12/join-list-belog-best.html

    BalasPadam
  12. yan tak minat kucing..tapi sayang kucing

    BalasPadam
  13. akak sayang kucing. tapi kucing tak suka akak..hihi

    BalasPadam
  14. Bunda tak bela kuching...geli...tapi kat umah bapak ada...sekor..

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)