Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Isnin, 21 Disember 2015

Hampir terlupa.. MEMANG TAK TERINGAT PUN.. sehinggalah...

Salam petang yg ceria kekawan..

Memang saya terlupa betul kedatangan ulang tahun perkahwinan saya pada hari ini sehinggalah saya membaca entry Siti Rohaida "Suprisekan Insan Tersayang Dengan Dulce Suprise"  bila dah baca tu baru teringat nak suprise utk anniversary nanti.. sekali tengok tarikh kat kalender... tengok-tengok .. lah hari ni lah... ooooiii macam mana boleh lupa..aduh memang dah kilauan emas sungguh saya ni.. makanya tak ada lah nak suprise bagaikan hahhaha..
Wasap jer lah encik suami wish happy anniversary ni..
Pada hal ada baca entri Hani yg mengatakan ulang tahun perkahwinan nya yg ke 13 tahun.. saya pun komen dalam entri hani tu.. tapi masa tu masih tak ingat.. jadi samalah anniversari kita ye.. hari dan bulannya tapi tahun lain..

Apa pun didoakan semoga perkahwinan saya mendapat keberkatan dari Allah dan berkekalan hingga ke syurga. Aamiin..

9 ulasan:

  1. selamat menyambut ulangtahun perkahwinan...

    BalasPadam
  2. heheheheh.... eppy anniversary kak... moga kekal bahagia hingga ke syurga

    BalasPadam
  3. jrg isteri lupa..sbb slalu suami yg tk ingt hehe..anyway happy anniversary smoga berbahagia hingga hujung nyawa

    BalasPadam
  4. hahaha...kes haru ni, takpe kak yang penting ingat jugakan..

    Saya doakan moga perkahwinan kak yati berpanjangan hingga ke dalam syurga, bahagia selalu ye kak.

    BalasPadam
  5. heheheheh.... happy anniversary kak...

    BalasPadam
  6. Selamat ulang thun perkahwinan yati
    Bahgia hingga ke jannah amin

    BalasPadam
  7. Alhamdulillah hampir terlupa tapj ada yg mengingatkan..biasalah dah lama2 ni byk pulak benda nak fikir..tan kilauan pun boleh lupa.hehe.

    apa pun selamat ulangtahun perkahwinan ye..semoga terus bahagia ke syurga

    BalasPadam
  8. selamat ulangtahun perkahwinan, semoga akak sekeluarga sentiasa dilimpahi rahmat dari Nya

    BalasPadam
  9. Selamat ulang tahun perkahwinan buat adik dan suami...moga kekal bahagia hingga jannah

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)