Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 22 Jun 2016

Selamat Menyambut Hari Nuzul Al-Quran Dan Tanda-Tanda Malam Lailatul Qadar 😊

Assalamualaikum kekawan..
Semoga kita semua berada dalam rahmat Allah dan dikurniakan kesihatan yg baik jua hendaknya..
Hari ini cuti Hari Nuzul Al-Quran.. jadi menghabiskan bersamaan al quran .. alhamdulillah dah.. baru nak masuk juz 18 hihihi.. kena cepat ni kan.. jeles dgn blogger kak noor yg dah khatam Al Quran... tak pa ni morivasi juga kak noor.. supaya saya juga berjaya khatam al quran ramadhan ni.. walaupun target 20 hari dah khatam .. nampaknya kena tukar strategi pulak..

Dah mula juga utk mencari malam lailatul qadar..
Semoga kita juga diberi peluang utk mendapat lailatul qadar malam 1000 kerberkatan itu..






10 ulasan:

  1. Kakak pun belum katam lagi Yati. Tapi rasanya 4 hari lagi bolehlah sebab sekarang kakak juz 25. Doakan jgn ABC dtg cepat.

    Biarpun lailatulqadr itu rahsia Allah tapi kita kena bermunajat semampu boleh. Apa lagi dgn diri yg kerdil dan banyak dosa rasanya terlalu perit tapi tetap kena usaha juga kan..

    BalasPadam
  2. salam nuzul al-quran..hari ni kami bekerja

    BalasPadam
  3. Salam Nuzul quran yatie...
    Harini setahu akak kat Johor ni hari bekerja seperti biasa.
    Terima kasih perkongsian mengenai lailatul qadar tu...bertambah ilmu akak hari ini.

    BalasPadam
  4. Tak sedar kan kak?? cepat sangat dh nak masuk 18 Ramadhan..
    salam Nuzul Quran.. mudah2an bertemu malam Lailatul Qadar :)

    BalasPadam
  5. Assalammualaikum kak...alahai PC pun belum lagi ni..ok tingkatkan usaha..moga boleh khatam ni..ameen...sayu rasa hati bila sehari demi sehari Ramadhan menyusut pergi...subhan Allah..

    BalasPadam
  6. salam Nuzul Quran juga buat CH sekeluarga :)

    BalasPadam
  7. Malam yg ditunggu2 kita semua...
    Ank2 pun sibuk tnya bila mama Lailatul Qadar..

    BalasPadam
  8. insyaAllah moga kita menemui mlm lilatulqadar yg berkah.

    BalasPadam
  9. Selamat Hari Raya CH.....hihi...lama tak selalunya, sempat puasa lagi ke idok?

    Apa lagi CH goreng mee le bawak bekal kehkehkeh..... Kita pun dah dekat jugak ni CH. Tulah tu....harapnya dapatlah kita jumpa Lailatul Qadr kan CH....

    BalasPadam
  10. Selamat Hari Raya CH.....hihi...lama tak selalunya, sempat puasa lagi ke idok?

    Apa lagi CH goreng mee le bawak bekal kehkehkeh..... Kita pun dah dekat jugak ni CH. Tulah tu....harapnya dapatlah kita jumpa Lailatul Qadr kan CH....

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)