Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Khamis, 16 Jun 2016

Rebut PELUANG Biar Pun Dari Yang SEDIKIT πŸ˜ŠπŸ˜™ ^__^

Assalamualaikum kekawan..
Semoga kita semua berada dalam rahmat Allah dan dikurniakan kesihatan yg baik jua hendaknya :)



*Sheikh Maher (Imam Harem Makkah) telah memberi nasihat yg sungguh praktikal di sini:*

Beliau mengatakan:
*Idea-idea untuk sepuluh hari terakhir Ramadhan:*

1. *Sedekah 1 dinar(ringgit?) setiap malam,* jadi jika ia jatuh pada malam lailatul qadr, bermakna seolah-olah kamu *bersedekah setiap hari selama 84 tahun.*

2. *Solat dua rakaat*
*setiap malam,* jika ia jatuh pd mlm lailatul qadr, bermakna kamu *solat setiap hari selama 84 tahun.*

3. *Baca Surah Al-Ikhlas 3 kali setiap malam*, jika jatuh pd mlm lailatul qadr, bermakna seolah-olah kamu telah *membaca seluruh AlQuran setiap hari selama 84 tahun.*

Beliau berkata lagi, *sebarkan maklumat ini* supaya nanti kamu akan dapati hasil yg lumayan dalam akaun kamu.

Allah akan anugerahkan kemenangan kpd kita....
In Shaa Allah...

Sumber : WhatsApp

12 ulasan:

  1. Suatu yg sesungguhnya terlalu mudah cuma tinggal hati dan iman aje yg mengukur kemampuan dan kehendak masing-masing. Kalau rasa mahu bekalan berganda apa nak tunggu lagi. Peluang dah terbuka luas..

    BalasPadam
  2. Walau sedikit tp ganjaran yg diterima masya allah...berlipat ganda

    BalasPadam
  3. semoga kita dapat sama2 tunaikan nya untuk dapat keberkatan yang berganda.

    BalasPadam
  4. Moga kita terpilih untuk mendapat Lailatul Qadarlah hendaknya. Umur pun belum tentu panjang sampai ke 84 tahun kan CH. Moga Allah memberi kesihatan dan kekuatan untuk beribadatlah hendaknya...

    BalasPadam
  5. Mudahnya nak kumpul pahala. Antara nak buat dengan tidak aje. Kalau ikutkan mudah tu, memang tak patut tak dibuat. Tapi biasalah manusia macam kita ni, ada aje halangannya sama ada dicari atau pun memang betul-betul terhalang!

    BalasPadam
  6. banyaknya Allah bagi kita nikmat, mahu dengan tak mahu saja...

    BalasPadam
  7. InsyaAllah, pemurah nya Dia kepada kita... cuma kadang kita ni yang lalai..

    BalasPadam
  8. Memang senang sangat nak rebut. Tapi tu lah kdg2 ada aje halangannya.
    Harap2 saya pun tak terlepas merebutnya. Bulan pesta pahala skrg ni kan. Kenalah berebut2 mendapatkannya. Insyaallah.

    BalasPadam
  9. Memang senang sangat nak rebut. Tapi tu lah kdg2 ada aje halangannya.
    Harap2 saya pun tak terlepas merebutnya. Bulan pesta pahala skrg ni kan. Kenalah berebut2 mendapatkannya. Insyaallah.

    BalasPadam
  10. InsyaAllah...sama2 kita berusaha

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)