Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Selasa, 21 Jun 2016

10 MANFAAT TAHAJJUD Jom Amalkan Bersama ^__^

Assalamualaikum kekawan..
Semoga kita semua berada dalam rahmat Ilahi dan diberikan kesihatan yg baik jua hendaknya. Insya Allah.












Sumber : Facebook

15 ulasan:

  1. Terima kasih perkongsian ilmu tu CH. Tapi bab paru paru tu kita rasa mmg betullah CH. Sebab sejak puasa ni rasa lapang sikit paru paru ni selalu mcm sesak napas je mcm tak cukup oksigen hihi....
    Bukan nak ckp selalu bertahajud tp yelah dah terlanjur bangun awal nak buat air tu kan......

    BalasPadam
  2. Terima kasih perkongsian ilmu tu CH. Tapi bab paru paru tu kita rasa mmg betullah CH. Sebab sejak puasa ni rasa lapang sikit paru paru ni selalu mcm sesak napas je mcm tak cukup oksigen hihi....
    Bukan nak ckp selalu bertahajud tp yelah dah terlanjur bangun awal nak buat air tu kan......

    BalasPadam
  3. terima kasih atas perkongsian... semoga memberi panduan kpd kita semua...

    BalasPadam
  4. Kebaikan sudah disusunatur tinggal nak dengan tak nak aje Yati
    Kalau hari biasa tak bangun sahur. Sekarang peluang bangun sahur apa salahnya buat sekejap aje pun..

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah perkongsian yang bagus kak.

    BalasPadam
  6. INSYAALLAH PASTI BEROLEH MENAFAAT SETIAP AMALAN PENUH TAQWA.

    BalasPadam
  7. terima kasih kongsi info kebaikan solat tahajud ni yatie.Rupanya selain dari kita mencari keredhaan Allah dapat juga menyihatkan tuboh badan kita kan.

    BalasPadam
  8. bestnye ganjaran solat tahajud...merinding bulu roma di buatnye...part di janji kan syurga tu paling terkesan sekali...tq kak kongsi di sini

    BalasPadam
  9. alhamdulillah..tq akak atas perkongsian..;D

    BalasPadam
  10. tahajud ni mmg dah sedia maklum dgn kebaikannya. tp tu lah nak melakukannya itu, bukan semua yg mampu.

    saya pun kdg2 terkejar2 jugak. kadang2 terlepas.

    BalasPadam
  11. Good sharing
    Tq laling yati

    BalasPadam
  12. Tq atas pengkongsian...
    Sgt jelas, moga kita mampu lakuknnya...

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)