Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 1 Jun 2016

WW :: BILA MAMA YG TERLEBIH TERINGIN ...πŸ˜†πŸ˜€ ~__^

Assalamualaikum kekawan..
Semoga kita semua berada dalam rahmat Ilahi dan diberikan kesihatan yg baik jua hendaknya..


p/s bila pergi Cameron Highland skrg tak cari buah ni macam tak lengkaplah pulak... hahaha  
Baru lah dapat merasa .. rupanya beli di RnR  Tapah lagi murah .. kat CH tu RM13 yg merah dan yg hijau RM12 @10 itu pun dah habis minta kurang.. kat RnR kedua-duanya RM10.. 
Sedap weeaayyy.. krap kruk makan..
tapi tak boleh selalu batuk lah jawapnya :D

19 ulasan:

  1. Yang merah tu.. menggoda tekak betul...

    BalasPadam
  2. Dekat pasar Larkin tempat kakak ada jual Yati. Memula kakak ingatkan mangga. Baru tahu sebenarnya dia celup warna bukan warna original buahnya. Kena yg tak ada banyak biji ok juga tapi yg banyak biji rasa rugi pulak.

    Tapi cantik kan tengok luar dia makan yg sejuk dgn asam boi tabur sedap:)

    BalasPadam
  3. pernh mkn yg ijo..sedap sgt..tu pn org bg

    BalasPadam
  4. Buah jambu kan ni..warna merah tu apa rasanya.sama je ke dengan yg hijau.tak pernah tgok perak la pulak.hehe

    BalasPadam
  5. Buah jambu kan ni..warna merah tu apa rasanya.sama je ke dengan yg hijau.tak pernah tgok perak la pulak.hehe

    BalasPadam
  6. saya pun suka kak, benda wajib beli di RnR negeri Perak.

    BalasPadam
  7. buah jambu ye kak
    saya dok Perak pun tak pernah membeli
    apa kes?

    BalasPadam
  8. huwaaaa..terliur falsya tau tgk gambar akak nie..sedapnyeeee..makan ngan asal..slurpppppp...

    BalasPadam
  9. huihh colour dy...colour asli ke cucuk tu?? sy penah mkn mmg sedap cuma tu la...colour dy mcm...ntah membantutkan sikit selera nk makan lebih2..

    BalasPadam
  10. Buah jambu ke yatie....rasa pelik pulak tengok jambu merah.
    Tapi cantek pulak warnanya menyerlah kan.

    BalasPadam
  11. jambu ke ni. macam2, ingatkan jambu air tadi

    BalasPadam
  12. jumpa juga hari tu kak Cameron tapi tak beli, buah pun dah ada perisa sekarang ni kan CH :)

    BalasPadam
  13. Kasihannya saya, tak pernah nampak jambu warna merah. Jambu air tu taulah. Nampak sangat jarang makan buah-buahan tempatan :)

    BalasPadam
  14. betul tuh kak... pi sana tak beli nih mmg tak sah rasanya... tp skrg dh banyak tmpt ada jual

    BalasPadam
  15. betul tu kak..kalau gi Ch tak beli buah ni mmg rugi la...saya suka sgt kak...sedappppp manis pulak tu...

    BalasPadam
  16. Betulllll betullll..... CH banyak jual benda ni. Kat RnR lagi murah ek? Lepas ni beli kat Rnr jerlah, tak payah naik CH hihi....
    Pernah beli benda ni buh dalam bonet sampai rumah dah bau weyh.... rugi

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)