Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Selasa, 8 Julai 2014

IFTAR 9 bersama BESDAY BOY... :)

Assalamualaikum kekawan..
Alhamdulillah dah 10 hari kita berpuasa.. terasa cepatlah hari berlalu kan.. semoga kita terus diberi kesihatan yg baik untuk menjalani ibadah puasa ini..

Pagi semalam terima whatsapp dari adik ipar, kata nak buat iftar potluck sambil sambut besday Aboy a.k.a pak itam , ini adik en suami yg ke 8.. dah 27 tahun usia berlalu.. selamat hari lahir buat aboy .. semoga umur di berkati Ilahi..


Bila dah kata potluck.. macam-macam hidangan ada.. adik ipar dah pesan jgn bawa banyak2 nanti tak habis, jadinya satay 30 cucuk, pizza dominos 2 kotak, ayam golek seekor, roti jhon satu (nabil), laksa sebungkus (kakak nabilah yg hendak sgt), saya bawa pecal.. beli jer pun.. pastu lauk pauk kari ayam, telur goreng udang, bendi goreng, lemak putih kobis.. semua buat sikit-sikit..Rainbow kek yg sedap ditaja oleh Nina, jiran adik ipar.. Alhamdulillah habis semunya..

Ini sebenarnya nak tunjuk, nabil ni dah dua hari tidur pakai jam hahaha.. abah beli pada hari ahad tu.. masa saya bangun pukul 4am utk masak, saya buatkan susu utk dia satu botol, pukul 5am bangunkan dia utk sahur, alhamdulillah semalam dia puasa penuh wlpn tah berapa kali dia membuka petiais :D

20 ulasan:

  1. potluck best kan
    macam2 makanan ada

    BalasPadam
  2. nabil masih berbotol ke kak yatie?seronoknye meriah betul
    selamat hari ulang tahun buat besday boy Aboy..

    BalasPadam
  3. selamat ulg thn..bestkan mkn ramai2 camtu.

    BalasPadam
  4. botol susu susah dipisahkan...kalau kita berkeras mungkin boleh...sama mcm anak no. 2 sy...dia ckp darjah 1 nanti berhenti.

    BalasPadam
  5. Kata sikit tapi punyalah banyak juadahnya Yati..
    Boleh tahan jugalah Nabil tahan berpuasa ye yati - alhamdulillah..

    BalasPadam
  6. hehe..mcm anak bongsu saya..walaupun posa tp tetap buka peti ais..katanya nak tengok ja air,makanan..bkn nak amik pun..

    BalasPadam
  7. berderet-deret senarai menu nya...
    eh nabil isap botol lagi?

    BalasPadam
  8. amboi.... berainbow di bulan ramadan ni ye. hehehe

    BalasPadam
  9. meriahnye berbuka ramai2... hehehe...

    BalasPadam
  10. Sikit tapi menunya berderet2...:)

    BalasPadam
  11. Macam-macam ada. Bila dah berbuka beramai-ramai, memang seronok jadinya. Jamah saja mana dapat, nak makan semua memang tak larat. Alahai comelnya Nabil memakai jam sambil hisap botol. Anak saya liat sungguh nak bangun sahur. Pujuk-pujuk kejut dekat 15 minit pun mata tak larat nak buka. Nasib baik masih boleh tahan berpuasa.

    BalasPadam
  12. wah bile dh potluck tu, macam2 makanan ade kan kak yati.. sedappnyee...hihi.. comel nabil tido minum susu botol lagi..hihihi

    BalasPadam
  13. waahhhh byk nyer makanan....
    seronok tengok!

    BalasPadam
  14. seronok kalo potluck ni kan...sorang bawak sikit2 bile kumpul meriah meja hah heheheeh..betul2 kene pesansiap2 takut nanti ade yg bawak byk2..sayang betul kalo terbuang....tingat kan org2 susah yg susah nak makan tu kan ....

    cantik rainbow kek tu....excited nak mkn tgk kaler2pul tu...dulu mase pemes rainbow kek tu lieya pun order jugak hahaahah tingin beno nak rase kekdahnyer hahahaahah..

    amboi nabil mentang2 bende baru, sampai tdo berjam tangan yeak hehehhehe

    BalasPadam
  15. wahhhhh mcm2 ada bila berbuka ramai2 yer...

    jam kesayangan tu ;)

    BalasPadam
  16. hihi...nak ambik angin dalam peti ais tu...pandai nabil nak sejuk kan badan dan mata yer...salam ramadhan kak...

    BalasPadam
  17. Nabil ni umur barapa yeh CH...kecik lagi rupanya. Bukan main sedap dia Menyusu tu ha .....hehe
    Biasalah CH baru dpt benda baru.....selagi belum jemu!
    Hepy Bezday utk adik ipar tu....

    BalasPadam
  18. amboiii ber'rainbow' cake mse iftar...jeles kite

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)