Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Isnin, 15 Februari 2016

Pesanan, Teguran , Peringatan BUAT AWAK INSAN LELAKI.. Yang Bergelar SUAMI.. ~__^

















Sumber : Facebook

8 ulasan:

  1. ALHAMDULILLAH 1,2 , 4 DAN 5 ADA LA EN ASBEEN BUAT..YG LAIN TU ADA TAK DA JUGAK LA

    BalasPadam
  2. masaalah nya suami2 kita mana nak baca ni semua yatie adoiii ya tak ya kita jugak yg jd mak andeh

    BalasPadam
  3. setuju dengan semua teguran diatas :)

    BalasPadam
  4. bw sini... fuuuihh banyak pesanan tu, semoga dihadamkan oleh cik abang..

    BalasPadam
  5. betul...
    kita pun sbg isteri xleh nak demand lebih2...sama2 bertolak ansur

    BalasPadam
  6. Agak-agak..para suami baca tak pesanan ni hihihi...

    BalasPadam
  7. Kehkehkeh.....kalau suami semuanya ikut mcm yg ditulis kan bagus...
    Tp mmg ada betulnya kan CH....isteri ni enteng aje, sekali suami baik, 10 kali isteri lebih baik....

    Moga rumahtangga kita semuanya harmoni kan CH. Penat dah nak bergaduh....

    BalasPadam
  8. Tak tahulah apa perasaannya bila baca pesanan/teguran/nasihat/peringatan untuk sang suami ni. Nak gelak pun ada...

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)