Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Isnin, 16 November 2015

SENAMAN MENAIKAN RAHIM

Salam petang yg ceria kekawan.. ;)
Tadi gi layan FB kejap.. sekali tu ada kawan post tanda2 rahim jatuh dan senaman menaikan rahim.. jadi saya kongsikan disini..
Semoga bermanfaat buat kita semua..








9 ulasan:

  1. wow! boleh cuba senanan ni.. kadang-kadang rahim jatuh sebab angkat barang berat..

    Jom follow saya

    BalasPadam
  2. okayh baru tau senaman nie...tp kene tunggu nnt2 pas bersalin baru leh buat..hehehe

    BalasPadam
  3. selama ni kalau ada masalah ni cari mak bidan je yatie,baru tau boleh atasi sendiri..

    BalasPadam
  4. salam kak..bagus info ni utk kita wanita kan... tQ berkongsi di sini...

    BalasPadam
  5. great piece of sharing kak... Alhamdulillah, setakat ni belum ada tanda-tanda tu lagi... hu hu hu...moga-moga dijauhkanlah dan moga-moga bermanfaat buat semua perkongsian ini...

    BalasPadam
  6. Saya tak pernah dan tak mungkin akan pernah mengalami tanda-tanda itu, hahahaha...

    BalasPadam
  7. boleh tahan mencabar jugak senaman nye.. hihihihi

    BalasPadam
  8. tertonggeng tonggeng nak buat senaman ni...

    BalasPadam
  9. CH biar betul senaman dia cenggitu....mau terkehel mak tu haha........Kalau tak bernasib baik , patah tulang leher dah bukan peranakan yg naik kikiki....

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)