Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Khamis, 5 November 2015

BAHAYANYA SYIAH NI... Semoga kita serta anak cucu cicit kita dilindungi Allah..

Apabila menerima ni di wasap keluarga yg dikirimkan oleh adik saya.. sungguh menakutkan.. semoga Syiah ini tidak bertapak dibumi Malaysia ini.. 



















17 ulasan:

  1. Kakak pun dapat whatsapp ini Yati.
    Tapi yati perasan tak masa solat di Masjidilharam dan Masjid Nabawi. Kebanyakan fahaman mereka memang kalau solat akan letak batu dibawah sejadahnya utk sujud. Kakak curious juga tapi bila tahu dia Syiah hmmm... tahulah.

    BalasPadam
  2. moga dijauhi kan kakak..takut je rasa

    BalasPadam
  3. semoga kita di jauhi dari ajaran2 sesat macam ni

    BalasPadam
  4. sbnr nyer mmg ada je puak syiah kt malaysia ni cuma x terang2an... even kat kg sy sendiri...org kuat syiah kat malaysia ni asal dr kg sy... ada 1 hari tu, slh seorg family dia ckp kt mama sy: "kak, kalau akk x nk msk parti amanah, jom laa ikut syiah" hahhhh smpi gitu sekali!

    BalasPadam
  5. yg ditunjuk ni cuma 0.1% je... byk lg yg sesat...

    BalasPadam
  6. ya Allah macam2 skrg ni puak syiah membawa ajaran macam2 kat negara kita, kaknoor pun selalu jugak tengok youtube puak2 syiah ni istighfar banyak2 mudahan anak cucu kita tidak terikut dgn ajaran sesat ni nau'uzubillah....

    BalasPadam
  7. Ya Allah takutnye....kalau kite tengok penampilan memang takde beza tapi bila dah di lihat cara mereka beribadat dan pegangan nampak sangat dah terpesong jauh...moga takde la anak cucu kite terpengaruh dgn ajaran sesat lagi menyesatkan ini...

    BalasPadam
  8. Ya Allah... memang sesat teruk sangat dah tu

    BalasPadam
  9. Takut lah kak depa ni...memang betul2 tersesat dr landasan Islam yg sebenarnya.. skrg makin berkembang plak ajaram mereka...moga kita semua di jauhkan...

    BalasPadam
  10. Hubby kak Zai pernah berkawan dengan syiah tapi tak pernah nak sesat kan kami.Bab ajaran terpesong yang dia amalkan kami tak sentuh.

    BalasPadam
  11. Ya Allah..
    amat2 menakutkan..
    lg2 syiah ni skali tgk mcm Islam..
    smoga kt semua dilindungi olehNya

    BalasPadam
  12. bukan kah semakin bercambah fahaman mereka kat sini sekarang?

    BalasPadam
  13. Macam-macamkan dunia akhir zaman ni kan k yati...takut sangat bila baca mende2 macam ni

    BalasPadam
  14. Sesat lgi menyesatkan puak ni...

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)