Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 25 November 2015

BERHATI-HATI SAHABAT di PANTAI TIMUR .. Amaran Hujan Lebat (Peringkat Kuning)

Assalamualaikum kekawan..
Salam Petang...


Kementerian Sains Dan Teknologi telah mengeluarkan surat amaran
"HUJAN LEBAT (PERINGKAT KUNING)
Untuk Negeri Pahang, Trengganu dan Kelantan..
Bermula dari 26 - 28 November 2015..
Khamis - Sabtu

Harap kita semua juga berjaga-jaga dengan banjir kilat.. ianya sangat bahaya sebab ianya tiba-tiba..

Semoga kita semua dilindungi Allah..


13 ulasan:

  1. hari ni kat KB panas setelah 5 hari hujan.. Alhamdullilah dpt lah basuh kain baju

    BalasPadam
  2. kat kemaman mmg dh start hujan lebat semalam..
    tp belah petang ke malam start...
    hrp thn ni x seteruk thn2 sebelum

    BalasPadam
  3. Semoga Allah lindungi kita semua..aamiin

    BalasPadam
  4. semoga dilindungi Allah semuanya

    BalasPadam
  5. memang kena bersiap sedia dr sekarang..dah musim kan

    BalasPadam
  6. Semoga Allah SWT melindungi kita semua dari segala mara bahaya.

    Kita juga kena sentiasa berhati-hati dan berwaspada...

    BalasPadam
  7. Ya Allah mintak2 tak terjadi lagi la banjir macam taun lepas...tapi baik untuk penduduk buat persedian moga kalian semua di lindungi....

    BalasPadam
  8. Risaunyaaaa....nak balik terengganu minggu depan ni..janganlah hujan lebat..:(

    BalasPadam
  9. Di sini hari-hari hujan, asalkan ia tak disertai ribut petir dan banjir, hidup masih dapat diteruskan seperti biasa...

    BalasPadam
  10. sentiasa ingatkan bonda & adik di kampung untuk buat persiapan awal atas apa jua kemungkinan

    BalasPadam
  11. atuk dan pakcik makcik saya ada di kuala lipis pahang
    air sungai memang naik, dah melimpah pun sejak dari selasa
    kenderan ringan tak boleh masuk
    tapi mereka belum diberi arahan berpindah
    pagi ni dah surut katanya

    BalasPadam
  12. Memang musim hujan sekarang ni kan. Kita panjatkan doa moga semuanya dipermudahkan Insyaallah

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)