Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 11 November 2015

SENYUM SEORANG JUARA... ~___^.. Si Rumah Hijau

Assalamualaikum kekawan..

Semalam 10/11/2015 Sekolah Rendah Intergrasi Al Hannah mengadakan sukaneka tahunan di Padang Masjid Negeri Shah Alam, Sukaneka ini dimenangi oleh rumah Hijau.. Rumah sukan Nabil lah tu.. punya lah senyum lebar Nabil bila diumumkan kumpulan rumahnya juara..

Kakak Najeeha pula rumah Merah.. rumah mereka Naib Juara .. persaingan sungguh sengit antara rumah merah dengan rumah hijau ni..

Sewaktu saya sampai mereka sedang bertanding ikat getah tu.. pagi tu en suami hantar mereka dulu.. saya menguruskan rumah dulu .. menunggu kain yg dibasuh selesai .. lepas tu sidailah dulu.. sayang hari panas.. En suami tidak pula mengambil gambar mereka bertanding lari skipping, junjung buku dan bawa bola pingpong di sudu.. jadi lah gambar mereka utk acara itu ..

Ini acara ke 4 baling belon air.. hahaha belon air Nabil 4 pecah.. semuanya ada 8, jadi kumpulan Rumah Merah yg menang mereka tiada yg pecah.. elok 8 biji belon tu tak pecah.. tengok nabil beriye mengintai utk menyambut belon air tu.. yang banyak pecah adalah pada si kecil Damia tu.. tengok gambar tu beriye cikgu rumah hijau mengajar Damia supaya sambut hati-hati.. lucu betul masa permainan ini..

Kemudian acara isi air dalam botol.. bersungguh Nabil mengisi air.. Kak Jeeha pun begitu.. dalam acara ini Rumah Hijau dapat no 2 dan rumah Merah no 3..

Akhir sekali ambil gula-gula dalam tepung.. sudah semua muka putih.. sakit perut juga ketawa melihat gelagat mereka ni.. Dalam acara ini di menangi oleh kumpulan Rumah Hijau.. 

Hadiah mereka disampaikan oleh Pengetua, tempat Pertama si Rumah Hijau.. Ke 2 Rumah Merah, Ke 3 Rumah Biru dan Ke 4 Rumah Kuning..
Sukaneka ni tamat pada pukul 11 pagi..



10 ulasan:

  1. Tahniah Nabil n the team... pasti emak jugak tumpang gembira. Teringat dulu2 masa sukan cam ni kan, bersungguh2 nak menangkan pasukan!

    BalasPadam
  2. Lama rasanya dah tinggal zaman sukan sekolah nie...
    rindu laaa...

    BalasPadam
  3. Tahniah buat rumah Hijau - sukalah Nabil ye:)
    Lambat sekolah mereka buat sukan ye Yati.
    Tapi bagus juga dah habis semua periksa baru sukan
    Sekolah anak sebelum puasa lagi dah bersukan..

    BalasPadam
  4. seronok tgk mereka bersukaneka...
    tahniah buat ahli rumah hijau...

    BalasPadam
  5. taniah Nabil n k Jeeha....
    seronok lah sukaneka gini heheheh teringat zmn2 tadika... pastu bila dh besar cikgu tadika suh dana jd pengadil lah jd ajk sukaneka lah....

    gelagat bdk2 tuh seronok... tak pandai nk dengki2 main ngelat heheheh kalu ada pun suweet je

    BalasPadam
  6. Tahniah nabil dan seluruh ahli rumah hijau...bersungguh2 diorang ni bersukan...kalau dapat tengok real ni mesti best sebab sah tentu2 banyak adegan yg lucu....hehehe

    BalasPadam
  7. seronoknya....tahniah utk nabil dan najla:):)

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)