Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Jumaat, 13 November 2015

Cara Mengurut Yang Betul ... Jangan Urut Di Tempat Yang Sakit

Perkongsian dari FB.. Jangan diurut ditempat yg sakit.. Contohnya bahagian yg sakit berwarna biru tu, jadi urut di bahagian yg bertanda XX tu..
Semoga bermanfaat..









19 ulasan:

  1. Salam Jumaat kak...
    wahh bagus info ni.. boleh lah di praktikkan..:):)

    BalasPadam
  2. Perkongsian yang sangat bermanfaat

    BalasPadam
  3. thanks for the info. baru saya tau. sebelum-sebelum ni kalau org urut kat tempat jauh sikit dari tempat yang sakit, rasa nak mengamuk ajer, sebab tak rasa apa-apa pun...... bila dia pegang yg kat tempat sakit tu lah baru rasa puas....... keluar angin bagai........

    BalasPadam
  4. okayh baru tau kak..selama nie falsya duk urut kat tmpt yg sakit..patut la lg sakit..

    BalasPadam
  5. sedapnya kalau ada ornag boleh urut satu badan...
    Dah lama sgt tak mengurut ni...
    Balik M'sia ni, tak sempat lagi nak pegi mengurut... Asyik bz jer memanjang... huhuhu

    BalasPadam
  6. ooo gtu ye kak... selalu kita urut tmpt yg sakit tuh kan... silap rupanyer...

    tp nk kene ingat jgk nih titik2 mana yg kene urut kalu skit

    BalasPadam
  7. Good info.. bagus kalau tau tempat yang betul bila nak ngurut.. :)

    BalasPadam
  8. mak saya tukang urut dulu masa dia masih sehat bole tahan ramai jugak yg datang carik dia untuk berurut...sampai orang jauh2 pon datang cari dia kat rumah...diorang cakap mak saya urut tak sakit tapi alhamdulillah dgn kuasa Allah sembuh pulak sakit diorang tu...tapi kiteorang adik beradik sorang pon takde amik ilmu mengurut mak...sekarang dia dah uzur tak larat mengurut orang lagi pon kiteorang yg tak kasi sian tak sampai hati tengok dia penat2 mengurut...

    BalasPadam
  9. Terima kasih kongsi info.

    Dulu nenek kak Zai pun tukang urat tapi tak pernah nak belajar.

    BalasPadam
  10. yer....setuju. kalau tersalah urut nanti lain jadi nya. hehehe

    BalasPadam
  11. info yg brmanfaat.. thnks kongsi

    BalasPadam
  12. orang yg biasa urut ni derang mesti tau kan..macam kita yg tak tahu..perkongsian macam ni memang berguna la kan

    BalasPadam
  13. hari tu hubby suh urut..iols urut sambil tgk gambar kat atas tu..share dr fb haha

    BalasPadam
  14. wooooo.. selama ni main tibai je urut.. huurm.. nice sharing kak =)

    BalasPadam
  15. Wahhh...bagus jugak ni CH.....selalunya kita picit je kat tempat yg sakit.Patut pun lambat hilang...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tp bab bab mengurut ni nak kurang sukalah....lenguh tangan

      Padam
  16. Bagus info ni...boleh dipraktik lepas ni..

    BalasPadam
  17. perkongsian yang bermanfaat.. terima kasih

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)