Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Khamis, 19 Jun 2014

KUDA KU LARI GAGAH BERANI :)

Assalamualaikum kekawan..
Alhamdulillah.. semoga sihat dan ceria :)

Suka benar dapat naik kuda tu.. siap nak pakai kasut cowboy tu..sampai adik yg jaga kuda tu pun berkenan dengan kasutnya tu.. dua kali pusingan RM6.00 ..

Masa ni Karnival Ukhwah S.R. Agama kakak Nabilah.. tujuan karnival ni nak kutip derma nak buat tempat perhimpunan berbumbung .. jadi tak de lah panas atau berhujan anak2 kita tu kan.. caranya kena beli kupon siap-siap disekolah.. jadi bila nak main semua tu kena bayar dengan kupon tu..

Lepas tu dia sibuk main belon buih sabun ni kekawan .. RM2 utk satu mangkuk kecil..

Najeeha pun main belon buih sabun ni juga..

Kak Nabilah ni berani sungguh macam blogger Eye - Nee siap dipegang-pegangnya ular tu .. saya yg kat luar geli geman dibuat.. gambar ni dia yg ambil.. saya takut.. tak masuk langsung dalam tu.. disini bayarannya RM4 ..

Kekawan perasan tak.. cuti 2 minggu ni saya tak bawa anak saya bercuti pun.. kat sini jelah mereka berhibur hati hehhe :)
Nanti bila cuti panjanglah kita berjalan ye anak-anak..




18 ulasan:

  1. menarik jugak aktiviti kat ctu.. :)

    BalasPadam
  2. Aku teringin sgt nak dukung2 sawa albino tu T...cantik sgt kan sawa tu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ada Nee.. kat Afamosa Melaka tu.. anak buah aku ada dukung ular sawa albino ni..

      Padam
  3. Aktivi masa lapang terisi juga..yang penting anak2 gembira...

    BalasPadam
  4. Amboi Nabil... bergaya betul macam cowboy auntie tengok.
    Puas dpt semua yg mereka nak kan Yati.
    Tak mesti jalan jauh tapi kalau menggembirakan hati anak-anak itu lebih baik Yati

    BalasPadam
  5. eeeeeee geli ular
    hari tu pergi zoo negara, ada ular sawa batik tu
    adik2 semua pakat pegang
    saya dok jauh je
    seriau betol

    BalasPadam
  6. wahh..meriah jugak karnival ni kak.. anak2 pun seronok tgk tu...
    berani nya kakak Nabilah pegang ular... uiks! klu sy nak pengsan kot...hahaha

    BalasPadam
  7. Argghh...ular ! Gelinya ! Albino ke apa ular ni ! Eee, tengok je pun dah tak larat macamana Nabila berani pegang nih....

    Tak jalan-jalan cuti sekolah tapi ada aktiviti kat karnival macam ni pun dah best bagi mereka :)

    BalasPadam
  8. x bawak dorang pegi bercuti jauh pun x pe kak yati janji dorang hepi ada game ni

    BalasPadam
  9. buih sabun tu mesti ada kat mana2 karnoval skrg ni..anak saya duk menumpang main kejar2 y orang main..huhu

    BalasPadam
  10. Mcm tmn tema jer kaedahnya..
    seronok le berbudak

    BalasPadam
  11. nampak seronok betul anak2 ya yatie....
    akak kalau pat ular ni memang takut sangat2....boleh trbawa2 dlm mimpi.

    BalasPadam
  12. kat sini pun dah nampak seronok dah kak..

    BalasPadam
  13. Sana sini sebok karnival rupanya yeh CH.....patut pun sekolah anak tu nak berkarnival juga hehe...
    Okje pun geli jugak tu...idak le teman hehe

    BalasPadam
  14. baca pasal kasut cowboy, teringat lak dialog dalam cerita masam-masam manis

    BalasPadam
  15. boleh tiru ni untuk sekolah saya kalaulah ada lagi karnival

    BalasPadam
  16. Wah...seronok sungguh budak2 tu ye...eh..pgg ular??? Eeeee terus geli....

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)